یک‌شنبه 6 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه عرشه آنلاین

روابط عمومی سپاه پاسداران شهرستان پردیس طی اطلاعیه‌ای از دستگیری افراد مرتبط با رسانه‌های بیگانه خبرداد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر گفت: «تقوای سیاسی» یکی دیگر از دال های شناور «گفتمان انقلاب اسلامی» با محوریت اسلام ناب است. دال شناوری که زیاد به آن پرداخته می شود ولی کمترین توجه و عمل به آن می شود. حوزه «تقوا» به رغم اینکه برای همه است در عین حال غریب است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: هم اکنون کار احداث سقف ورزشگاه 4500 نفری پردیسان قم پایان یافته و سقف این ورزشگاه در دست احداث تکمیل شده است تا فاز نخست احداث این ورزشگاه پایان یابد.

خبرگزاری تسنیم

نتایج مسابقات قهرمانی کشور اسلالوم جوانان و زیر 23 سال بانوان مشخص شد.

خبرگزاری دانا

در پایان مسابقات قهرمانی کشور اسلالوم جوانان و زیر 23 سال بانوان؛ تهران و البرز مشترکا قهرمان زیر 23 سال / البرز قهرمان جوانان

خبرگزاری دانا

پیکر طلبه شهید حسن مختارزاده بر روی دستان مردم شهید پرور قم از مصلی قم به سمت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) تشییع شد.

خبرگزاری دانا

مراسم تشییع شهید حسن مختارزاده طلبه شهید راه امنیت با حضور مردم انقلابی قم برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس هیات قایقرانی استان قم گفت: تیم های مردان و زنان قایقرانی این استان، نخستین حضور خود در مسابقات قهرمانی کشور را تجربه کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه با حضور در منزل شهید مدافع امنیت «حسن مختارزاده» شهادت این طلبه بسیجی را به خانواده وی تسلیت گفت.

خبرگزاری مهر

قم - آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه با حضور در منزل شهید مدافع امنیت «حسن مختارزاده» شهادت این طلبه بسیجی را به خانواده وی تسلیت گفت.

خبرگزاری دانا

فرمانده سپاه استان قم با تاکید بر اینکه دانشگاه‌ها باید برای دانشجویان غیربومی برنامه ویژه داشته باشند، گفت: سپاه استان قم برای اجرای طرح‌ها و اقدامات فرهنگی ویژه دانشجویان آمادگی خود را اعلام می‌کند و در این راستا از ظرفیت‌های بسیج دانشجویی، طلاب و اساتید بهره می‌گیرد.

خبرگزاری دانا

سرپرست معاونت مشارکتهای مردمی بهزیستی استان قم گفت: در شش ماهه اول سال 1401 مبلغی بالغ بر 15 میلیارد تومان برای بهره مندی مددجویان تحت پوشش اختصاص یافته و خیرین ما در این خصوص کمک های خیرخواهانه خود را داشته اند.

خبرگزاری مهر

قم - مدیر حوزه های علمیه بر لزوم برنامه ریزی جهت مدیریت منابع آب زیرزمینی توسط جهاد کشاورزی تاکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تولیت حرم حضرت معصومه (س) گفت: رئیس جمهور ما تلاش بی وقفه‌ای دارد و همه مدیران و مسئولان هم باید از رئیس جمهور الگوبرداری کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت الله سیدمحمد سعیدی گفت: رئیس جمهور ما تلاش بی وقفه‌ای دارد و همه مدیران و مسئولان هم باید از رئیس جمهور الگوبرداری کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عامل پخش تراکت علیه امنیت کشور در حرم حضرت عبدالعظیم (ع) توسط پلیس اطلاعات این فرماندهی دستگیر شد.