یک‌شنبه 6 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه الف

حسن مختارزاده طلبه بسیجی فعال یگان فاتحین استان قم که بصورت خودجوش از سال 98 بعنوان بسیجی همکار در گردان 602 یگان امنیتی امام علی (ع) سپاه محمد رسول الله تهران نیز فعالیت داشته است، در ماموریت آرام‌سازی اغتشاشات تهران مصدوم شد و پس از 22 روز بستری در کما امروز به مقام والای شهادت نائل آمد.

وب‌گاه عصر ایران

تاریخ مصرف رجوی تمام شده و مرده و زنده بودن او تفاوت چندانی ندارد. اما از روی برخی شواهد می‌توان به زنده بودن او پی برد و به گمان من او هنوز زنده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرتیم حفاظت از مسعود رجوی در برنامه «قرار شنبه‌ها» گفت: تاریخ مصرف رجوی تمام شده و مرده و زنده بودن او تفاوت چندانی ندارد، اما از روی برخی شواهد می‌توان به زنده بودن او پی برد.

خبرگزاری تسنیم

دومین اجلاس مجمع طلاب و فضلای فرزند شاهد با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، امام جمعه قم و جمعی از مسئولان در پژوهشکده علامه طباطبایی (ره) قم برگزار شد.

خبرگزاری دانا

رئیس هیئت‌امنای دانشگاه شهاب دانش با بیان این که دانشگاه شهاب دانش دانشجو محور است، گفت: اختصاص زمین به دانشگاه خواسته اصلی ما از مسئولان است.

وب‌گاه الف

تعدادی از سرشبکه‌های محرک در جریان اغتشاشات اخیر به همت سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه استان قم شناسایی و دستگیر شدند.

خبرگزاری دانا

تعدادی از سرشبکه‌های محرک در جریان اغتشاشات اخیر به همت سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه استان قم شناسایی و دستگیر شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تعدادی از سرشبکه‌های اصلی فعال درفضای مجازی که نقش هدایتگری برای انجام اقدامات مخل امنیت در استان را داشتند شناسایی و دستگیر شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

محمدعلی مجاهدی، پدر شعر آیینی کشور در سومین نشست آسیب شناسی شعر آیینی گفت: در سرودن شعر فاطمی، شناخت و معرفت نسبت به سیره فاطمی از طریق منابع دسته اول و معتبر اسلامی بسیار اهمیت دارد.

خبرگزاری دانا

اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم همگام و همراه با عزاداران فاطمی برنامه های مختلف عزاداری و فرهنگی را در ایام فاطمیه برگزار می کند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم گفت: سه ورزشکار از استان قم امروز چهارشنبه به مسابقات قهرمانی پرورش اندام قهرمانی جهان در تهران اعزام شده و در این مسابقات به روی تخته خواهند رفت.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس هیات بدمینتون استان قم گفت: یکی از بدمینتون بازان این استان به مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون جوانان ایران دعوت شده است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل آب منطقه‌ای استان مرکزی از کاهش 200 میلیون مترمکعب از ذخایر آبی استان مرکزی در سال خبر داد و آخرین وضعیت ذخایر آبی استان مرکزی را تشریح کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصاویری از گنبد‌های نمکی زیبای قم در قالب ویدیویی کوتاه قابل مشاهده است.