شنبه 5 آبان 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم گفت: پاورلیفتینگ کاران ملی پوش کشورمان برای برگزاری اردوی تمرینی پایانی خود پیش از اعزام به مسابقات جهانی وارد قم شدند تا تمرینات خود را آغاز کنند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: فاطمه خلیلی بهفر دروازه بان ملی پوش قمی تیم ملی هندبال کشورمان برای بازی در لیگ هندبال زنان رومانی راهی این کشور شد.

وب‌گاه گسترش

مدیر کل اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم از گرفتار شدن قاچاقچی کالا در دام تعزیرات قم، خبر داد.

وب‌گاه الف

جوان 31 ساله ای به دلیل غرق شدن در شد سنجگان استان قم جان خود را از دست داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل امور مالیاتی استان قم گفت: صاحبان مشاغلی که مجموع فروش کالا و خدمات آن‌ها حداکثر 6 میلیارد و 720 میلیون تومان باشد مشمول استفاده از تبصره ماده 100 قانون مالیات مستقیم خواهند بود.

وب‌گاه فرارو

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال به حرکت کمک داور داربی 101 و حضور او در جشن قهرمانی پرسپولیس واکنش نشان داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی عرب‌انصاری رئیس ستاد مرکزی مراسم 14 و 15 خرداد در نشست خبری که در دفتر مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، برگزار شد، ضمن تشریح ویژه برنامه‌های تدارک دیده شده به مناسبت 14 و 15 خرداد در سراسر کشور گفت: چهاردهم خرداد 1368 و پانزدهم خرداد 1342 یادآور دو رویداد مهم انقلاب اسلامی است که یاد و نام رهبر کبیر انقلاب اسلامی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

23 نفر در پارتی مختلط در شهر کهک قم دستگیر شدند.

وب‌گاه گسترش

فرمانده پلیس راه قم گفت: به علت طوفان گردوخاک و نبود دید کافی، محور قم - گرمسار و بلعکس تا اطلاع ثانوی مسدود است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از اختصاص 11 هزار بلیت استخر رایگان برای قشرهای محروم استان در سال جاری و در آستانه تعطیلات دانش آموزان و شروع فصل تابستان خبر داد.

خبرگزاری مهر

اهواز - آئین معارفه و تودیع فرمانده جدید و سابق انتظامی خوزستان با حضور سردار رادان فرمانده نیروی انتظامی برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد حسین حمیدی از آمادگی صد درصدی تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در برگزاری مراسم سالگرد حضرت امام خمینی (ره) خبر داد. وی در خصوص زمان و محل اجرای ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی این مراسم گفت: زمان اجرا از ساعت 16 روز شنبه مورخ 13-03-1402 تا خاتمه مراسم و محل اجرا کلیه معابر، خیابان‌ها و تقاطع‌های همجوار با حرم مطهر امام خمینی (ره) می‌باشد. سردار...

خبرگزاری مهر

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی سی و چهارمین مراسم بزرگداشت ارتحال امام (ره) را اعلام کرد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر کل دفتر برنامه ریزی فناوری و بودجه سازمان زمین شناسی گفت: اولویت اول اکتشافی در کشور آن است که باید دویست و چهل هزار کیلومتر که از خراسان شمالی شروع شده و به آذربایجان غربی و کردستان راه دارد را مشخص و بررسی کنیم.