شنبه 5 آبان 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری مهر

سه هزار و 720 لیتر گازوئیل به همراه 2 هزار و 100 قوطی روغن هیدرولیک تقلبی از پارکینگ یک واحد مسکونی در قم کشف شد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - سرپرست هیات کشتی استان قم از دعوت شدن دو فرنگی کار قمی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس هیات بدمینتون استان قم از اعزام نماینده این استان به مسابقات لیگ دسته دوم بدمینتون مردان کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رقابت های فوتسال دسته دوم بانوان کشور روز چهارشنبه با حضور دو تیم از استان قم به میزبانی این استان آغاز شد.

وب‌گاه گسترش

شهیدی خاطرنشان کرد: با توجه به کارنامه خوب کشور روسیه در زمین‌شناسی و اکتشاف در نظر داریم تا بخشی از مناطق را از طریق زمین‌شناسان روسیه اکتشاف کنیم.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس هیات وزنه برداری استان قم عصر دوشنبه با برگزاری مجمع انتخاباتی انتخاب شد.

خبرگزاری مهر

اصفهان - رئیس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی از اجرای طرح پیمایش و اکتشاف در بخشی از مناطق کشور از جمله استان اصفهان با همکاری زمین شناسان روسیه خبرداد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، سه فعال حوزه مستند به عنوان داور جشنواره فیلم «17» معرفی شدند. مرتضی شعبانی تهیه‌کننده و مدیرعامل مرکز مستند حقیقت، محسن یزدی تهیه‌کننده و مدیر شبکه مستند و فرشاد اکتسابی کارگردان مستند داور نخستین دوره جشنواره فیلم «17» هستند. در جلسه معارفه داوران این رویداد که با همکاری مرکز...

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم با اشاره به این که چندین طرح گردشگری در شهرستان کهک قم در حال ساخت است گفت: با بهره برداری از این طرح ها برای 320 نفر اشتغال ایجاد می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آتش‌سوزی وسیع انبار کاه و انبار پلاستیک در مجاورت انبار یک‌هزار و دویست متری تینر در شهر قنوات قم سبب بروز خسارت جانی و مالی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دانشگاه علوم‌پزشکی قم اعلام کرد: در حادثه آتش سوزی مهیب امشب کارگاه تولیدی چسب در شهر قنوات استان قم سه نفر از جمله 2 کودک جان خود را از دست دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنابر اعلام اورژانس 115 قم، متأسفانه در حادثه آتش سوزی گسترده در کارگاه تولیدی در قنوات یک جوان 18 ساله و همچنین دو کودک جان خود را از دست دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

متأسفانه در حادثه آتش سوزی گسترده در کارگاه تولیدی قنوات یک جوان 18 ساله و همچنین دو کودک جان خود را از دست دادند.

وب‌گاه عصر ایران

در حادثه آتش سوزی مهیب امشب کارگاه تولیدی چسب در شهر قنوات استان قم سه نفر از جمله 2 کودک جان خود را از دست دادند.

خبرگزاری مهر

معاون تربیتی فرهنگی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) پیشنهاد داد تا از ظرفیت‌های دفاع مقدس برای تولید بازی استفاده شود.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس هیات ورزشی نابینایان و کم بینایان استان قم روز یکشنبه با برگزاری مجمع انتخاباتی توسط اعضای مجمع انتخاب شد.