شنبه 5 آبان 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس هیات هندبال استان قم گفت: سه تن از دختران هندبالیست قمی به مرحله جدید اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران دعوت شده اند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس راهور گفت: پیش‌بینی می‌کنیم یک و نیم میلیون زائر در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در مرقد ایشان حاضر شوند.

خبرگزاری مهر

متهم پرونده قاچاق گردو و بادام در قم به پرداخت سه میلیارد و 700 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

خبرگزاری تسنیم

بهره گیری از پتانسیل های خورشیدی میتواند اثرات مثبتی در صرفه جویی منابع انرژی داشته باشد. در این خصوص شناسایی نواحی مستعد و مناسب که در آن انرژی خورشیدی در حد مناسبی بوده و بتواند جایگزین انرژیهای فعلی شود از اهمیت زیادی برخوردار است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی وزیر کشور در نامه‌ای به استاندار قم با تبدیل روستای قاهان مرکز بخش قاهان شهرستان جعفرآباد، به شهر موافقت کرد. متن این نامه به شرح زیر است: در اجرای تبصره پنج ماده یک اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مورخ 1389/12/17 و عنایت به نامه شماره 33667/598060 مورخ 1396/5/17 معاونت محترم حقوقی ریاست جمهوری با پیشنهاد استانداری...

خبرگزاری مهر

وزیر کشور در نامه‌ای به استاندار قم با تبدیل روستای قاهان به شهر موافقت کرد.

خبرگزاری میزان

وزیر کشور در نامه‌ای به استاندار قم با تبدیل روستای قاهان مرکز بخش قاهان شهرستان جعفرآباد به شهر موافقت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امام جمعه قم با اشاره به این که فاصله گرفتن برخی از عفاف و حجاب یکی از معضلات جامعه بوده که امروز از زیر خاکستر بیرون آمده است، گفت: ما نسبت به استان خودمان باید جهاتی را مدنظر داشته باشیم؛ اولا اینکه امیدوار باشیم که می‌شود کاری کرد و این آسیب‌ها در قم قابل علاج است؛ علاج آسیب‌ها همکاری مسئولان و عموم مردم را می‌طلبد و این یک کار قرارگاهی می‌خواهد و قرارگاه 19 دی با همین نگاه شکل گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه قم با بیان اینکه نگاهمان به افرادی که خود را از نعمت حجاب محروم کرده‌اند بدبینانه نیست، گفت: نگاه ما نگاه امیرالمؤمنین (ع) و مالک اشتر است که با همه اقشار جامعه چه دیندار و چه غیر دیندار برخورد خوب داشتند، ولی این سخن، به معنی این نیست که اگر کسی از خط قرمزها عبور کند با او برخورد قانونی نشود.

وب‌گاه خبر آنلاین

برنا نوشت: امام جمعه قم با بیان اینکه نگاهمان به افرادی که خود را از نعمت حجاب محروم کرده‌اند بدبینانه نیست، گفت: نگاه ما نگاه امیرالمؤمنین (ع) و مالک اشتر است که با همه اقشار جامعه چه دیندار و چه غیر دیندار برخورد خوب داشتند، ولی این سخن، به معنی این نیست که اگر کسی از خط قرمزها عبور کند با او برخورد قانونی نشود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با نامه ای که وزیر کشور به سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم، با تبدیل روستای قاهان در استان قم به شهر موافقت شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با موافقت وزارت کشور، روستای قاهان مرکز بخش قاهان شهرستان جعفرآباد قم به شهر تبدیل شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: سرعت تورم از سرعت رسیدگی‌های ما به محرومان بیشتر است از این رو بر مهار تورم متمرکز شده‌ایم تا بتوانیم رسیدگی به محرومان را بهتر از گذشته دنبال کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: بیش از 48 هزار واحد مسکونی برای خانواده‌های دارای چندمعلول، مددجویان کمیته امداد و همچنین محرومان فاقد پوشش حمایتی در قالب چند قرارداد احداث شده یا در حال احداث است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس ستاد اجرایی جشنواره فیلم 17 گفت: این جشنواره که در موضوع تولیدات مستند ویژه شهدای استان قم است اکنون وارد مرحله داوری شده است.