سه‌شنبه 24 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه طی 5 روز آینده در بیشتر مناطق کشور جو آرام پیش‌بینی می‌شود، گفت: امروز بارش‌های رگباری در بخش‌هایی از استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان رخ خواهد داد که در این مورد هشدار نارنجی نیز صادر شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با هشدار تداوم ناپایداری‌های شدید فصلی (مانسون) در جنوب و جنوب شرق کشور از طغیان رودخانه‌ها و آب‌گرفتگی معابر در این مناطق خبر دد.

وب‌گاه الف

رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه مجوز واردات اتوبوس‌های کم کارکرد از دولت و مجلس گرفته شده است، گفت: در خصوص واردات اتوبوس‌های کم کارکرد مخالفت محیط زیست معنایی ندارد.

وب‌گاه منیبان

با اصرار نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر مصوبه قبلی خود پیرامون برگزاری انتخابات مجلس به صورت تناسبی در تهران، این بند از طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی به مجمع تشخیص مصلحت نظام می رود.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - معاون مرکز همکاری‌های علمی و بین‌المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: کشورمان عضو بیش از 70 موسسه علمی بین‌المللی است و سالانه حق عضویت این مؤسسه‌ها پرداخت می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: طرح آزمایشی تخصیص سهمیه سوخت با کارت بانکی و براساس کد ملی، حداکثر تا پایان تیر آغاز می‌شود تا کارت‌های سوخت فعلی حذف شوند.

خبرگزاری ایرنا

اسلامشهر - ایرنا - مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران گفت: روابط عمومی حرفه ای به دنبال رضایتمندی شهروندی در تنظیم اخبار است، چراکه گفتن کارهای خوب و موثر انجام شده باعث امیدآفرینی در جامعه می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انتقادات و اعتراضات شدید کارکنان و مردم در خصوص تغییر ساعت کاری و مشکلاتی که تغییر ساعت کاری ایجاد کرده است، موجب شد که تصمیم جدیدی در راستای اصلاح این طرح اتخاذ شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در گزارشی به تشریح وضعیت آلودگی هوای شهر تهران پرداخت و اعلام کرد که شرایط ناسالم برای تمامی گروه‌ها از هشت روز در سال 1399 به 24 روز در سال 1401 رسیده که نشان دهنده اوج بحران است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نخستین رویداد دورهمی فعالان صنعت پتروشیمی برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - سه زوج خبرنگار در سمنان همزمان با هفته ازدواج با حضور در میزگرد خبرگزاری اسلامی (ایرنا) در این استان به بیان دیدگاه‌های خود درباره موضوع ازدواج و فرزندآوری پرداختند. تهیه و تدوین: سعید صادقی‌مقدم

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: مواد شیمیایی سریع الاشتعال و خطرناک دی سولفید اویل از تانکری در منطقه اکبرآباد شیراز نشت کرد که نیروهای آتش نشان در حال ایمن سازی محیط هستند.

خبرگزاری تسنیم

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر می‌گوید اگر آثار این دو فریضه الهی برای افراد غیرمذهبی نیز با زبان نرم بازگو شود، آن‌را می‌پذیرند و ما نیز همانند رهبر معظم انقلاب باید به دنبال جذب حداکثری باشیم.

خبرگزاری مهر

وزرای ورزش ایران و آذربایجان درباره توسعه روابط ورزشی بویژه در بخش بانوان، تدوین و اجرای برنامه اجرایی و برگزاری دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال دو کشور به توافق رسیدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم ملی کبدی ایران در نخستین دیدار از مسابقات کبدی قهرمانی آسیا امروز چین‌تایپه را شکست داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیر عامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار گفت: عرضه بهداشتی دام در روزهای عرفه و عید سعید قربان در 17 جایگاه ثابت و موقت انجام می شود.