سه‌شنبه 24 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: بلیت نیست؛ ظرفیت‌ها تکمیل است؛ این پاسخی است که متقاضیان خرید بلیت هواپیما در مراجعه به درگاه‌های فروش بلیت، آژانس‌ها و اپلیکیشن‌ها می‌گیرند.

خبرگزاری مهر

همزمان با ایام شهادت آیت الله بهشتی و گرامیداشت هفته قوه قضائیه، مراسمی با حضور دادستان نظامی تهران در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

مرتضی محمودوند نماینده خرم‌آباد گفت: طیف گسترده‌ای از معاندین و فرصت‌طلب‌ها در جریان مسمومیت دانش‌آموزان دست داشتند؛ گروهک جریان انحراف در همه جا نفوذ کردند. خیلی‌هایشان دستگیر شدند و در این قضایا رهبر انقلاب فرمود با هیچ کس تعارف نداریم و باید به اشد مجازات برسند و به لطف خدا این کار انجام شد.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت های صنایع دستی در استان، گفت: برگزاری نمایشگاه صنایع دستی ایلام در خارج از کشور با توجه به ظرفیت های این استان، در اولویت وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قرار گرفته است.

خبرگزاری دانشجو

هادی عاشری، عضو هیئت مدیره شرکت دانش بنیان «هوش افزار راهبر آریامن» در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: این شرکت دانش بنیان در حوزه توسعه فناوری‌های مرتبط با هوش مصنوعی و کاربرد هوش مصنوعی در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کند. وی ادامه داد: تاکنون 1400 دوربین کنترل ترافیک جاده‌ای که با نرم افزاری که شرکت دانش بنیان طراحی کرده، کار می‌کند و در جاده‌های کشور نصب شده است. فعالیت...

خبرگزاری تسنیم

مسابقات 500 امتیازی تنیس مردان با انجام دیدار فینال بخش انفرادی به پایان رسید.

وب‌گاه فرارو

یکی از افسران که به رفتار‌های مرد همسایه مشکوک شده بود، شروع به بازرسی خانه مرد مرموز کرد و زمانی که در حمام خانه باز شد، با جسد غرق در خون فریدون که از ناحیه گردن هدف ضربات مرگبار قرار گرفته بود روبه‌رو شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در نقل و انتقالات این فصل مشاهده می‌کنیم که بسیاری از لژیونرها مورد توجه تیم‌های ایرانی قرار گرفته و در حال بازگشت به لیگ برتر هستند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل دامپزشکی کردستان گفت: 110 کارشناس و بازرس دامپزشکی در قالب 55 تیم سیار و ثابت مستقر در استان، بر ذبح دام‌های قربانی نظارت بهداشتی می کنند.

خبرگزاری مهر

مشهد معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: 50 درصد برداشت گندم از اراضی زیر کشت این محصول استراتژیک در استان پایان یافت.

خبرگزاری تسنیم

وزرای ورزش ایران و آذربایجان درباره توسعه روابط ورزشی به‌ویژه در بخش بانوان، تدوین و اجرای برنامه اجرایی و برگزاری دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال دو کشور به توافق رسیدند.

خبرگزاری دانشجو

عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با خبرگزاری دانشجو گفت: دولت به جز تهران زمین مورد نیاز تمام شهر‌ها و مراکز استانی را تامین کرده و ساخت و ساز مسکن ادامه دارد. صدیف بدری افزود: الان آورده متقاضیان مسکن دچار چالش جدی شده است؛ جا دارد کمک‌های بلاعوضی توسط صندوق ملی مسکن صورت بگیرد. وام مسکن حمایتی باید با درصد پایین باشد در حالی که الان 23 درصد است یعنی اقساط 9 میلیون تومانی که بازپرداخت...

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت علمی دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران گفت: برنامه هفتم توسعه دست ارگان‌های مختلف برای فرار از "ارزیابی زیست محیطی پروژه‌ها" را باز گذاشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وبیورن دیسویک مدیرکل امور مناطق وزارت امور خارجه نروژ با علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزرای ورزش ایران و آذربایجان درباره توسعه روابط ورزشی بویژه در بخش بانوان، تدوین و اجرای برنامه اجرایی و برگزاری دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال دو کشور به توافق رسیدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با اصرار نمایندگان مجلس بر برگزاری انتخابات مجلس به صورت تناسبی در تهران، این بند از قانون انتخابات مجلس به مجمع تشخیص مصلحت نظام فرستاده شد.