شنبه 15 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری خبرنگاران جوان

چهل نسخه خطی صحیفه سجادیه متعلق به قرون و مذاهب مختلف اسلامی، در سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم رونمایی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسین امیرعبداللهیان در راس هیئتی سیاسی تهران را به مقصد سمرقند ترک کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هلال احمر اعلام کرد، بر اساس صدور هشدار سطح قرمز بارندگی و سیلاب، نجاتگران 6 استان کشور در شمال غرب و غرب کشور در آماده‌باش کامل برای امدادرسانی در حوادث جوی هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هر ساله دولت‌ها می‌توانند از منابع مختلفی برای کسب درآمد استفاده کنند، این منابع شامل درآمدهای عمومی از جمله، مالیات، عوارض، حقوق گمرکی، سود سهام شرکت‌های دولتی، درآمدهای حاصل از واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای و اموال مانند فروش نفت و درآمدهای حاصل از واگذاری دارایی‌های مالی و اوراق است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مربی کسب و کار کیست و دقیقا چه کاری انجام میدهد؟ چرا ما به آموزش مدیریت کسب و کار نیاز داریم؟ سوالاتی که ممکن است مدام ذهن صاحبان کسب را مشغول کند و آنها هم راه حلی برای آن نداشته باشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

داوود سوری اقتصاددان معتقد است که در شرایط کنونی سپرده‌گذاری در بانک‌ها با تمایل همراه نیست، بنابراین انتظار می‌رود که پس‌اندازکنندگان برای حفاظت از دارایی نقدی خود وابسته به میزان پس‌انداز، به سمت بازارهایی همچون مسکن، طلا و ارز روی بیاورند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بازدیدکنندگان سی‌اُمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن می‌توانند با حضور در غرفه عهدواره سراسری چله مهدویت در مسابقه عکاسی شرکت کنند.

وب‌گاه فرارو

جنوب شهرستان پلدختر، مناطق چم‌گز، پاعلم و چن گرداب طبق اعلام هواشناسی در وضعیت قرمز قرار دارد که اطلاع‌رسانی لازم به مردم این مناطق انجام شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

نمازجمعه این هفته تهران 25 فروردین به امامت حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری و سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هنرمند مشهور تذهیب‌کار از کشور افغانستان در بخش بین‌الملل سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم درباره نقطه جهش و شهرتش گفت.

وب‌گاه فرارو

کاربران می‌گویند این سازه 5 متری، کپی ساختمان «موزه آینده» در دبی است که زمستان دو سال پیش راه افتاد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عزیز زاده گفت: یکی از ضروری‌ترین بخش‌های نمایشگاه بخش مشاوره‌های قرآن بنیان است که به همین علت هم استقبال زیادی از آن صورت می‌گیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فدراسیون هندبال آسیا از کوبل داوری ایران برای قضاوت در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا دعوت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسعود ستایشی درباره آخرین وضعیت پرونده شاهچراغ گفت:«برای متهمان اول و دوم پرونده تحت عنوان رشیدی و هاشمی که اتهام آن‌ها دایر بر افساد فی الارض است، حکم اعدام صادر شده است. متهمان سوم و چهارم با نام رحمانی و امانی به 25 سال حبس تعزیری و 15 سال حبس تعزیری و اخراج از کشور محکوم شدند.