شنبه 15 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پس از انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال نساحی مازندران دو عضو دیگر به کادر فنی این تیم اضافه شدند.

وب‌گاه عصر ایران

بارندگی‌های امروز موجب تخلیه اضطراری روستایی در پایین سد کمندان در لرستان شد. همچنین هشدار سرریزشدن سدهای «گاران» در مریوان و «چراغ‌ویس» در سقز نیز مردمِ روستا و مناطق پایین دست آن‌ها را در استان کردستان تهدید می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم فوتبال پرسپولیس امشب یک ساعت زیر باران تمرین کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جمعیت هلال‌احمر در اطلاعیه‌ای ضمن هشدار رعایت نکات ایمنی، از آماده‌باش امدادگران و همچنین تخلیه روستایی در پایین سد کمندان در استان لرستان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی بزرگسالان اظهارداشت: رکوردگیری این تیم با شرایط واقعی مسابقه در روز چهارم اردیبهشت ماه برگزار می شود و در انتخاب ترکیب تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی تعیین کننده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ویدیو اول تانک روسی را نشان میدهد که به گفته اوکراینی ها روی مین ضدتانک رفته و پس از آن به شکل مهیبی منفجر می‌شود. ویدیو دوم مربوط به تانک T-72B3 روسی می‌باشد که در جلوی خود مجهز به غلتک مین کوب است تا حداقل به سرنوشت تانک در ویدیو قبل، در این دشت مین گذاری شده دچار نشود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آغاز درگیری‌های میان شوروی سابق و افغانستان در بیش از 50 سال پیش، بسیاری از مردم افغان برای فرار از جنگ و فقر به کشورهای دیگر پناهنده شدند که بیشترین سهم مربوط به پاکستان و ایران بود؛ شاید نخستین بار مهاجرین افغانستان در این جنگ به شکل گسترده به ایران آمدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان، گفت: کمپ اضطراری برای روستاهای کمپ گنجعلی کوهدشت و چم گز پل‌دختر ایجاد شده، اما روستاها هنوز تخلیه نشده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امیرعبداللهیان، وزیر خارجه کشورمان برای شرکت در چهارمین نشست همسایگان افغانستان راهی سمرقند شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از دستگیری قاتل متواری نزاع خونین خانوادگی در خوی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تمرین تیم فوتبال پرسپولیس تحت تاثیر هوای بارانی تهران برگزار شد.

وب‌گاه فرارو

عکس‌های منتشر شده همگی مربوط به بستری ایشان در سال‌های قبل است و در حال حاضر، ایشان در منزل است و به جز مشکل زانودرد که مراحل درمان را سپری می‌کند، مشکل دیگری ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تیم فوتبال پرسپولیس امشب یک ساعت زیر باران تمرین کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

صدا وسیما و نوشت: مدیرکل هواشناسی استان تهران از کاهش شش تا 12 درجه‌ای دمای هوا در این استان خبر داد و گفت: بارش‌ها در ارتفاعات شدید است.

وب‌گاه ورزش سه

مهاجم برزیلی بعد از انتقاداتی که متوجه خود می‌دید، با گل دیدنی‌اش برابر ملوان توانست فشارها را از خود دور کند.