شنبه 15 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری فارس

وب‌گاه ورزش سه

فدراسیون هندبال آسیا از کوبل داوری ایران برای قضاوت در رقابت‌های قهرمانی باشگاه های مردان آسیا دعوت کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: تا پایان هفته جوی شاهد بارش در غرب هستیم و از روز شنبه جوی آرام در کشور فراهم می شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

گلشیفته فراهانی گویا در 16 سالگی مورد هجوم اسید پاشی قرار گرفته است که این باز از این راز پرده برداشت

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نیوز نوشت: نتایج آمارگیری از نیروی کار نشان می‌دهد، نرخ بیکاری گروه سنی 35-18 ساله از 16.6 درصد در زمستان 1400 به 17.4 درصد در زمستان سال 1401 رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عوامل درگیری در شاهزاده حسین (ع) به اتهام اخلال در نظم، درگیری و ضرب و شتم خادمان امامزاده دستگیر شدند.

وب‌گاه 55 آنلاین

مردم به سرعت به سمت صدای خاموش شده، حرکت کردند که با بدن بی‌جان مرد جوانی روبه‌رو شدند. بدنی که قسمت‌هایی از آن بعد از ضربات متعدد قداره آن مرد، مثله شده بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس ستاد انتفاضه و روز جهانی قدس بر حمایت کامل ایران از گروه‌های مقاومت تاکید کرد و گفت: از هر کسی که علیه صهیونیست‌ها در سرزمین فلسطین برای نجات فلسطینیان تلاش کند حمایت می‌کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رویترز اعلام کرد، درهای سفارت ایران در ریاض پس از هفت سال گشوده شد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مناطق 9 تا 20 در واقع نیمه جنوبی شهر تهران را تشکیل می‌دهند که 42 درصد معاملات مسکن در این مناطق انجام می‌شود. این در حالی است که مناطق مذکور به لحاظ تعداد 54 درصد مناطق شهر تهران را تشکیل می‌دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در پی ورود سامانه بارشی بسیار قوی به لرستان و تحت تاثیر قرار دادن بسیاری از مناطق استان پیش‌بینی‌های هواشناسی از وقوع سیلاب احتمالی خبر می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خبرگزاری رویترز از بازگشایی درب‌های سفارت ایران در ریاض پس از 7 سال خبر داد.

وب‌گاه الف

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد درباره برخی حواشی انتخاب شهردار گفت: مصاحبه ام درباره برادر ناتنی خواندن یکی از گزینه های شهرداری با رییس جمهور محترم، برداشت اشتباه بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به منظور شرکت در چهارمین نشست همسایگان افغانستان راهی سمرقند محل برگزاری این نشست شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

حقوق بازنشستگان در سال جدید روبع افزایش است

وب‌گاه عصر ایران

حسین امیرعبداللهیان به منظور شرکت در چهارمین نشست وزیران خارجه کشورهای همسایه افغانستان در ازبکستان، در راس هیاتی سیاسی تهران را به مقصد سمرقند ترک کرد.