شنبه 29 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: 28 نفر از بیماران کووید19 در 24 ساعت گذشته در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 145 هزار و 865 نفر رسید.

وب‌گاه عصر ایران

مردم شایعه‌هایی در مورد افزایش قیمت بنزین را باور نکنند. طرح ساماندهی کارت‌های آزاد جایگاه‌داران به هیچ‌وجه به معنای جمع‌آوری کامل کارت‌های سوخت آزاد نیست، بلکه این طرح به‌منظور ساماندهی و مدیریت بهتر عرضه بنزین در کشور است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

صبح امروز 2 پرونده مربوط به جرایم مطبوعاتی و سیاسی در شعبه 6 دادگاه کیفری یک استان تهران با حضور اعضای هیئت منصفه مورد رسیدگی قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - آبرسانی به 34 روستای بخش شعیبیه غربی شهرستان شوشتر که اهالی آن با مشکل تنش آبی روبه رو هستند، به همت معاونت عمران و زیر ساخت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان آغاز شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کل دادگستری مازندران آخرین اخبار و جزئیات در خصوص درگیری مسلحانه و تیراندازی خونین در روستای دانیال سلمانشهر را اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

اهواز - سربازان گمنام امام زمان در سپاه حضرت ولی عصر خوزستان موفق به کشف یک مزرعه 20 هزار بوته‌ای کشت خشخاش در شهرستان دزفول شدند

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رئیس سازمان هیأت و تشکل های دینی در نشست خبری دومین مهرواره هوای نو گفت: مجموعه سازمان هیأت و تشکل های دینی برای جایگاه حاکمیتی جریان هیأت ها و رسیدگی به امور تشکل‌های مذهبی تاسیس شد. یکی از اموری که مجموعه سازمان هیأت به عنوان یکی از بهترین روش‌ها برای سیاست‌گذاری و کمک به جریان هیأت در کشور دنبال می‌کند استفاده از ظرفیت هایی مدرنی مانند جشنواره...

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه سپاهان با صدور پیامی از حمایت مثال‌زدنی هوادارانش در دیدار این تیم با مس رفسنجان تقدیر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس دیوان محاسبات کشور گفت: برخی چارچوب‌ها در بودجه دچار ایراداتی است که ضروری است اصلاح شود و اگر این موارد انجام شود می‌توانیم به نظام مالی عمومی مطلوب در کشور نزدیک تر شویم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - باشگاه آلومینیوم اراک نسبت به پیشنهادهای تیم های مطرح به هانسل زاپاتا واکنش نشان داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اقتصادی دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: این دبیرخانه تشکیل مناطق مشترک آزاد با کشورهای پیرامونی را تکلیف قانونی خود می‌داند که هدف آن رشد تولید و بهره‌وری بیشتر از ظرفیت‌های متنوع و متکثر اقتصادی کشور است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همان‌طور که خودش می‌گوید: «آن زمان پدربزرگ من در بازار مغازه‌ای داشت و با اینکه در زندگی همه چیز برایم تأمین بود، اما تصمیم گرفتم دخل مغازه او را خالی و با پول آن با رفقایم عشق و حال کنم. حقیقت این است که آن زمان راه راست پیش پای من بود، اما تصمیمم این شد که راه کج را انتخاب کنم؛ راهی که امروز مرا در 23 سالگی به این نقطه رسانده است.»

وب‌گاه مشرق نیوز

به دستور رئیس گروه مالی گردشگری و در قالب دومین مرحله از پویش "سفره مهربانی" ماه مبارک رمضان امسال 5000 بن‌کارت نقدی برای جمعی از مومنان روزه دار مناطق مختلف کشور اختصاص یافت.

خبرگزاری مهر

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: از فرصت اردیبهشت استفاده خواهیم کرد و قبل از اتمام سال تحصیلی 5000 دانش‌آموز به این اردو اعزام می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل حفظ و احیای بناها، بافت‌ها و محوطه‌های تاریخی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با تشریح برنامه‌های «روز بناها و محوطه‌های تاریخی»، گفت: نشست‌های علمی با موضوع میراث فرهنگی و بحران‌هایی مانند سیل، زلزله و فرونشست در یزد، اصفهان، ارومیه و شیراز برگزار می‌شود.