شنبه 29 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری فارس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در حال حاضر گروه خودرویی وبانکی گروه‌های مورد استقبال بازار هستند و باید دید این در خواست خریدها تا چه زمان ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری تسنیم

با وقوع قتل مرد جوان در شهرری، تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای دستگیری عامل این جنایت آغاز شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر مدت‌زمان طولانی گوشی دستتان بگیرید، انگشت‌ها و شستتان کم‌کم دچار گرفتگی شده و ملتهب می‌شوند و انواع بیماری‌های دست را ایجاد می‌کنند؛ مانند تاندونیت و سندرم تونل کارپال.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وضعیت کم آبی سد کرج نگران‌کننده شده است.

وب‌گاه ورزش سه

در میان اتهاماتی که دو طرف طی ساعات اخیر بعد از دیدارهای این هفته استقلال و پرسپولیس مقابل رقبا کسب کردند به یکدیگر وارد کردند، سپهر حیدری جبهه شدیدتری به عنوان یک فرد فوتبالی و بازیکن اسبق داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور در روزهای پایانی هفته منتهی به تعطیلات عید فطر رگبار پراکنده در برخی استان‌ها، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی طی حکمی «یاسر عرب‌نیا» را به سمت معاون پشتیبانی و توسعه منابع این صندوق منصوب کرد.

وب‌گاه فرارو

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور در روزهای پایانی هفته منتهی به تعطیلات عید فطر رگبار پراکنده در برخی استان‌ها، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بنیانگذاران فین‌تِک (کاربرد نوآورانه فناوری در ارائه خدمات مالی) معتقدند دولت انگلیس باید اقدامات بیشتری انجام دهد تا جایگاه این کشور را به عنوان یک مرکز مالی حفظ کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرکت خودروسازی سایپا طی اطلاعیه‌ای جزئیات، شرایط و مهلت ثبت‌نام در طرح فروش فوق‌العاده بدون قرعه‌کشی خود را اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس تهران از دستگیری عامل اسیدپاشی در خیابان دامپزشکی تهران خبر داد.

وب‌گاه الف

عضو شورای شهر تهران در خصوص میزان حقوق پرداختی به اعضای شورای شهر تهران توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: البرز مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان البرز گفت: ذخیره سد طالقان به 41 درصد و سد کرج هم به 31 درصد رسیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش جزئیات برنامه و اردوی ویژه زیارت اولی‌ها برای دانش‌آموزان را اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر مراجعی که ساعت را اعلام می‌کنند را مشاهده کنید، شهریورماه در سایت‌های خود آپدیت کرده‌اند که از ابتدای فروردین ماه در ایران تغییر ساعت انجام نمی‌شود و از همان ابتدا اگر سایت‌های مرجع بین المللی را بررسی کنید، این کار انجام شده بود.