شنبه 29 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - باشگاه آلومینیوم اراک نسبت به پیشنهادهای تیم های مطرح به هانسل زاپاتا واکنش نشان داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اقتصادی دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: این دبیرخانه تشکیل مناطق مشترک آزاد با کشورهای پیرامونی را تکلیف قانونی خود می‌داند که هدف آن رشد تولید و بهره‌وری بیشتر از ظرفیت‌های متنوع و متکثر اقتصادی کشور است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همان‌طور که خودش می‌گوید: «آن زمان پدربزرگ من در بازار مغازه‌ای داشت و با اینکه در زندگی همه چیز برایم تأمین بود، اما تصمیم گرفتم دخل مغازه او را خالی و با پول آن با رفقایم عشق و حال کنم. حقیقت این است که آن زمان راه راست پیش پای من بود، اما تصمیمم این شد که راه کج را انتخاب کنم؛ راهی که امروز مرا در 23 سالگی به این نقطه رسانده است.»

وب‌گاه مشرق نیوز

به دستور رئیس گروه مالی گردشگری و در قالب دومین مرحله از پویش "سفره مهربانی" ماه مبارک رمضان امسال 5000 بن‌کارت نقدی برای جمعی از مومنان روزه دار مناطق مختلف کشور اختصاص یافت.

خبرگزاری مهر

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: از فرصت اردیبهشت استفاده خواهیم کرد و قبل از اتمام سال تحصیلی 5000 دانش‌آموز به این اردو اعزام می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل حفظ و احیای بناها، بافت‌ها و محوطه‌های تاریخی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با تشریح برنامه‌های «روز بناها و محوطه‌های تاریخی»، گفت: نشست‌های علمی با موضوع میراث فرهنگی و بحران‌هایی مانند سیل، زلزله و فرونشست در یزد، اصفهان، ارومیه و شیراز برگزار می‌شود.

وب‌گاه فرارو

گفته می‌شود در اولین روز از اجرای این طرح ماموران پلیس اماکن به مراکز تجاری و پاساژ‌ها مراجعه کرده و وضعیت حجاب فروشندگان و حاضران را بررسی کرده‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

اصحاب رسانه با مراجعه به سامانه «تهران من» به نشانی http://my.tehran.ir می‌توانند نسبت به ثبت‌نام برای اخذ مجوز طرح ترافیک اقدام کنند.

خبرگزاری مهر

معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از فروش 404 میلیارد تومانی هنرمندان صنایع‌دستی در نوروز 1402 خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران گفت: تا 10 روز دیگر 40 دستگاه اتوبوس نو پلاک گذاری و تا اواسط اردیبهشت ماه وارد ناوگان می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دلباختگی تجربه ی هم مهیج و هم اضطراب آوری است، اما همه چیز زمانی پیچیده تر می شود که مطمئن نباشید آن شخص چه احساسی به شما دارد. مثلاً از خودتان می پرسید: اینکه او داوطلب شد تا در یک پروژه با من همکار باشد برای این بود که به من نزدیک تر شود، یا صرفاً می داند که در آن کار ماهرم؟ آیا برای این از من درباره ی برنامه ی آخر هفته ام می پرسد که دلش می خواهد بداند چه علائقی دارم، یا اینکه صرفاً...

وب‌گاه فرارو

تحقیقات میدانی کارآگاهان نشان می‌داد، 2 مرد جوان در نقاط مختلف تهران جلوی خودرو و موتورسیکلت‌های عبوری که پلاک آن‌ها مخدوش بوده را گرفته و سپس با معرفی کردن خود به عنوان مامور سازمان‌های اطلاعاتی اقدام به سرقت وسیله نقلیه کرده‌اند.

وب‌گاه فرارو

نیروگاه‌های بیوگازسوز از بخش‌های مختلفی تشکیل می‌شوند که عمدتاً بر اساس نوع مواد اولیه و شرایط محیطی، هزینه‌های نیروی انسانی، هزینه‌های انرژی و میزان سرمایه‌گذاری مجری طرح می‌توان نسبت به انتخاب تجهیزات مورد استفاده در پروژه اقدام کرد.

وب‌گاه فرارو

این کارشناس پژوهشی با بیان اینکه متاسفانه در بین اقشار جوان و نوجوان این تصور ایجاد شده که این ماده اعتیادآور نیست، بیان می‌کند: از زمانی که این قبح‌زدایی انجام گرفته مصرف این ماده مخدر در جهان بالا رفته و از طرف دیگر میزان HTC (ماده روانگردان) موجود در گل نیز افزایش یافته است به طوری که مثلا در آمریکا در سال 1995 میزان HTC موجود در گل حدود 4 درصد بوده و در سال 2005 به 16 درصد رسیده...