پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اصناف و مردم فردیس در اجرای محدودیت های کرونایی همکاری خوبی کردند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
اصناف و مردم فردیس در اجرای محدودیت های کرونایی همکاری خوبی کردند

کرج - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: اصناف و مردم فردیس در اجرای محدودیت های جدید کرونایی همراهی و همکاری خوبی با مسئولان کردند.

نورمحمد فردی روز چهارشنبه در بازدید سرزده از روند اجرای محدودیت های کرونایی در شهرستان فردیس به خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس برنامه ریزی های ستاد مقابله با کرونا بیش از 120 تیم متشکل از صمت، اتاق اصناف، اتحادیه ها، دانشگاه علوم پزشکی و مدیران ستادی استانداری روزانه از شهرستان های البرز بازدید می کنند.

وی اظهار داشت: اگر همراهی و همکاری مردم و اصناف نبود ما نمی توانستیم به تنهایی اقدامات پیشگیرانه را انجام دهیم و اکنون هم اقدامات صورت گرفته سبب شده که ویروس کرونا در استان کاهش یابد.

وی یادآور شد: پیش از این هر روز بین 25 الی 30 نفر بر اثر کرونا در البرز جان می باختند که با اجرای جامع محدودیت کرونایی در استان این رقم به هشت الی 10 نفر رسیده است.

وی گفت: امروز هم از مغازه ها، اصناف و بازاریان فردیس بازدید شد و شواهد نشان می دهد که فرماندار این شهرستان با همراهی مردم و اصناف محدودیت های کرونایی را مدیریت کردند و جای قدردانی دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: وضعیت استان البرز بر اساس کمیته هایی که در مرکز تشکیل شد به غیر از شهرستان طالقان که در وضعیت زرد است مابقی شهرستان های استان البرز در وضعیت نارنجی بسر می برند و از روز شنبه آتی آخرین وضعیت را به مردم اطلاع رسانی می کنیم.

شهرستان فردیس با 600 هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهر کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*