جمعه 4 آبان 1403

اطلاعیه تعطیلی مدارس 7 اسفند

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
اطلاعیه تعطیلی مدارس 7 اسفند

با توجه به برودت و سرمای شدید در نواحی مختلف کشور، مدارس ابتدایی برخی برای فردا دوشنبه 7 اسفندماه مناطق مجازی و غیر حضوری شد. به گزارش عرشه آنلاین، کلیه مدارس استان قم فردا غیر حضوری و ادارات و دانشگاههای استان با یک ساعت تاخیر فعالیت های خود را آغاز خواهند کرد مدیر کل مدیریت بحران قم: با توجه به شرایط جوی، مدارس استان قم فردا دوشنبه کلیه مدارس استان قم، کلیه سطوح، و دو شیفت صبح و عصر...

به گزارش عرشه آنلاین، کلیه مدارس استان قم فردا غیر حضوری و ادارات و دانشگاههای استان با یک ساعت تاخیر فعالیت های خود را آغاز خواهند کرد

مدیر کل مدیریت بحران قم: با توجه به شرایط جوی، مدارس استان قم فردا دوشنبه کلیه مدارس استان قم، کلیه سطوح، و دو شیفت صبح و عصر به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

ادارات و دانشگاهها نیز با یک ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

تمامی مقاطع تحصیلی دماوند و رودهن، در نوبت صبح و عصر، فردا دوشنبه مورخ 7 اسفندماه 1402، غیرحضوری شد

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند: به دلیل سرما و برودت_هوا، تمامی مقاطع تحصیلی دماوند و رودهن، در نوبت صبح و عصر، فردا دوشنبه مورخ 7 اسفندماه 1402، غیرحضوری شد.

آموزش غیرحضوری یا تاخیر در آغاز به کار برخی مدارس استان اصفهان به علت برودت هوا در روز دوشنبه 7 اسفندماه

«سلمانی» رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان: با توجه به بارش برف و برودت دما، مدارس تمامی مقاطع شهرستان های خوانسار و خوربیابانک به علت بارش برف و یخبندان فردا دوشنبه 7 اسفند ماه به صورت غیرحضوری است.

همچنین تمامی مقاطع شهرستان‌های فریدن، فردیدونشهر، چادگان، بویین میاندشت، گلپایگان، نطنز و بخش‌های برزک، قمصر و نیاسر شهرستان کاشان فردا با یک ساعت تاخیر آغاز به کار خواهند کرد.

لازم به ذکر است یک ساعت تاخیر ابتدای روز، به انتهای ساعت آموزشی مدارس اضافه خواهد شد.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

اطلاعیه تعطیلی مدارس 7 اسفند 2