سه‌شنبه 12 تیر 1403

اظهارات ظریف و آذری‌جهرمی به مشارکت ضربه می‌زند

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
اظهارات ظریف و آذری‌جهرمی به مشارکت ضربه می‌زند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که طرح برخی موضوعات از سوی مسئولان ستادهای انتخاباتی، به مشارکت ضربه می‌زند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که طرح برخی موضوعات از سوی مسئولان ستادهای انتخاباتی، به مشارکت ضربه می‌زند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حمید رسایی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، گفت: بنده به یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری تذکر می‌دهم که ستاد شما در دست وزرای دولت آقای روحانی قرار دارد و مراقب باشید یکی از وزرای دولت روحانی که در ستاد شما قرار دارد، کاندیدای دیگری را طالبان خطاب می‌کند و به عبارت دیگر 10 میلیون ایرانی را که به وی رأی دادند، اینگونه می‌بیند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر آقای ظریف که از دیگر وزرای دولت روحانی بوده و در ستاد شما قرار دارد، سایر کاندیداها را خشک مغز و چماق‌دار خطاب می‌کند و آن وقت شما از آشتی ملی صحبت می‌کنید و می‌گوئید با کسی دعوا ندارم. این دعوا نیست، بلکه اعلان جنگ است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ظاهر ستاد شما همان باطن دولت شما است. می‌گوئید بنده هر کسی را که بیاید به ستادم راه می‌دهم، فردا نیز اگر در دولت مسئولیتی بر عهده بگیرید آنگاه مسئولیت کارهای خود را نخواهید پذیرفت.

رسایی گفت: دست‌هایی با شدت در حال سر بریدن سرمایه‌های مردم در بورس هستند. دست‌هایی در پشت پرده تمام تلاش خود را به کار بستند تا بگویند آقای جلیلی ضد بورس است. شما با این کار دارید به مشارکت ضربه می‌زنید.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همان‌هایی که در سال 1399 سرمایه‌های مردم را به بورس بردند و سپس سرمایه خود را بیرون کشیده و سرمایه مردم را سر بریدند، امروز منافع ملی را هدف قرار داده‌اند. بنده به عنوان فردی که تمام این سال‌ها مدافع حقوق مردم بودم، باید بگویم که فریب نخورید.

گفتنی است، محمدجواد آذری جهرمی، قائم مقام ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استوری صفحه اینستاگرام خود، نوشت: نخواهیم گذاشت ایران به دست طالبان بیفتد.