پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اعتبار پروانه اشتغال اعضای نظام مهندسی ساختمان زنجان تا پایان اردیبهشت 99 تمدید شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
اعتبار پروانه اشتغال اعضای نظام مهندسی ساختمان زنجان تا پایان اردیبهشت 99 تمدید شد

زنجان - ایرنا - رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان گفت: برای جلوگیری از مراجعه اعضا و ضرورت کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، متقاضیانی که اعتبار پروانه اشتغال به کار مهندسی آن‌ها در محدوده زمانی اول بهمن 98 تا 30 اردیبهشت 99 پایان می‌یابد بدون نیاز به تمدید پروانه تا 31 اردیبهشت 99 می‌توانند نسبت به ارائه خدمات مهندسی اقدام کنند.

اصغر رسولی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این موضوع به تمام اعضا اطلاع‌رسانی شده زیرا تمام دستگاه‌ها و اقشار مردم، سهمی در مقابله و مبارزه با بیماری کرونا دارند.

وی اظهار داشت: با توجه به توصیه مسؤولان بهداشتی، پیش‌بینی و تمهید اقدامات لازم برای کاهش تردد افراد به ادارات و سازمان‌های خدمت‌رسان، ضروری است.

رسولی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ظرفیت اعضا در پایان سال جاری، منقضی می شود در این راستا به منظور تسهیل امور مهندسان و مردم با پیشنهاد هیات‌مدیره سازمان، مصوبه هیات چهار نفره و ابلاغیه اداره کل راه و شهرسازی استان، مقرر شد با توجه به تخفیف‌های شهرداری و کاهش ازدحام مهندسان در سازمان نظام مهندسی ساختمان، تاریخ انقضای ظرفیت سال 1398 مهندسان نیز تا پایان اردیبهشت سال 1399 تمدید شود.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گفت: یکی دیگر از اقدامات سازمان این است که با مصوبه هیات‌مدیره سازمان و ابلاغ سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور به دلیل شرایط موجود و جهت پیشگیری هر چه بهتر و بیشتر از شیوع بیماری کرونا، سازمان استان و شهرستان‌های تابعه از 25 اسفند سال جاری تا 15 فروردین 99 تعطیل اعلام شده است.

وی اظهار داشت: هم‌اکنون سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان با پنج هزار و 979 نفر عضو در 6 رشته اصلی معماری، عمران، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی، شهرسازی و نقشه‌برداری فعالیت می‌کند.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*