سه‌شنبه 29 خرداد 1403

اعزام فوری 5 تیم امدادی به منطقه سیل زده چالوس

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
اعزام فوری 5 تیم امدادی به منطقه سیل زده چالوس

استاندار مازندران شامگاه 24 خرداد ضمن دستور به مدیرکل مدیریت بحران و تماس با فرماندار شهرستان دستور داد هرگونه نیاز شهرستان به تیم‌های امدادی باید فوراً تامین و در اختیار شهرستان قرار گیرد.

استاندار مازندران به محض دریافت خبر سیل در منطقه دزدبن جاده کندوان دستور اعزام تیم‌های امدادی و ارسال ماشین آلات سنگین جهت کمک به مردم گرفتار در سیل را صادر کرد.

به گزارش ایسنا، استاندار مازندران شامگاه 24 خرداد ضمن دستور به مدیرکل مدیریت بحران و تماس با فرماندار شهرستان دستور داد هرگونه نیاز شهرستان به تیم‌های امدادی باید فوراً تامین و در اختیار شهرستان قرار گیرد.

در پیگیری‌های انجام شده محمدی مدیرکل بحران در این خصوص به خبرنگاران گفت: تاکنون 5 تیم امدادی از اداره کل راهداری، هلال احمر، بسیج، حوادث شهرستان و آب منطقه‌ای مازندران برای کمک به مناطق سیل زده اعزام شدند.

وی افزود: از همان لحظات اولیه سیل فرماندار شهرستان به همراه مدیران دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان در منطقه حاضر شدند و تاکنون در حال رفع مشکلات به وجود آمده هستند.

همچنین محمد شریفی فرماندار شهرستان چالوس در این زمینه گفت: از ساعت 6 غروب باران شدت پیدا کرد و در منطقه‌ای در دزدبن معروف به رستوران دربند به دلیل ازدیاد مصالح حاصل از سیل و انباشت گل و لای، رودخانه طغیان نموده و برخی از مسافران در حیاط رستوران و مسافرانی که در ترافیک مانده بودند گرفتار سیل شدند.

خبر‌های رسمی حاکی از این است که تاکنون دو خودرو دچار خسارت شده است.

وی همچنین افزود: در حال حاضر برای سلامت مسافران این محور از سمت تهران از، ولی آباد و از سمت مازندران نیز از محور توویر بسته شده است.

یادآور می‌شود؛ هشدار‌های سطح نارنجی از هفته گذشته تاکنون بار‌ها جهت رعایت نکات ایمنی به مردم داده شده بود و تاکیدات موکد برای روز‌های آینده در خصوص احتمال سیل و آبگرفتگی در محور هراز و سوادکوه نیز اعلام شد.

از میان اخبار

کسری خدمت جدید برای مشمولان سربازی

تداوم ابهام‌ها در ماجرای سعدآباد؛ فرشی پیدا نشده است