جمعه 7 اردیبهشت 1403

اقتدار ملی کشور وابسته به مشارکت حداکثری در انتخابات است

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع

کرمانشاه - عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: اقتدار ملی کشور وابسته به مشارکت حداکثری در انتخابات است.

کرمانشاه - عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: اقتدار ملی کشور وابسته به مشارکت حداکثری در انتخابات است.

دریافت 10 MB

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رشیدی ظهر امروز با حضور در مسجد جامع شهر کرمانشاه پس از انداختن رأی خود به صندوق اظهار کرد: انتخابات نماد دموکراسی و مردم‌سالاری در هر کشوری است و در کشور ما این مردم سالاری دینی از ابتدای انقلاب و پیروزی جمهوری اسلامی اتفاق افتاده است.

وی افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون بیش از 40 انتخابات برگزار شده و مردم فهیم ایران در همه این انتخابات‌ها با مشارکت حداکثری حضور داشته و موفق شدند افرادی را که سعی در ایجاد تغییرات در وضع زندگی و معیشتی مردم داشتند انتخاب کنند.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با بیان اینکه انتخابات نشان از عقلانیت و آزادی در کشور ما دارد گفت: در کشورهای عربی منطقه که ادعا و انتقاد نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران دارند، انتخابات برگزار نشده و یا انتخابات فرمایشی دارند.

رشیدی ادامه داد: در کشور ما مردم تعیین کننده وضع موجود کشور بوده و بیش از 40 سال است و وضعیت را آنچنان که خواستند برای خود ترسیم کردند.

وی با تاکید بر اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات در حال رخ دادن است گفت: این دوره از انتخابات بسیار مهم بوده و مردم باید با حضور خود و حمایت از ایران اسلامی، رئیس‌جمهور دلخواه خود را انتخاب کنند.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تمام توان امنیتی، دفاعی، اقتدار ملی و همه دستاوردهای نظام وابسته به مشارکت حداکثری در انتخابات است و اگر مشارکت نسبت به دوره‌های قبل کمرنگ باشد، طمع دشمنان ما را زیاد می‌کند.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر مشارکت حداکثری در انتخابات افزود: مشارکت بالا باعث می‌شود دشمنان بدانند که ملت ایران در هر شرایطی، با وجود گلایه از وضعیت معیشتی و اقتصادی، مثل یک ستون محکم پشت ایران بوده و در حمایت از کشور خود کوتاه نمی‌آیند.

رشیدی با تاکید بر تأثیر مشارکت حداکثری در انتخابات در دیپلماسی خارجی تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات دست ما را در دیپلماسی خارجی باز کرده و موجب می‌شود دشمنان بسیاری از تحریم‌ها و فشارهایی که به کشور وارد می‌شود را بردارند.