یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور جنگل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: باید در کنار حفاظت از جنگل‌ها و منابع طبیعی، کاشت درخت را نیز در دستور کار قرار دهیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پریا میسرا (Priya Misra)، استراتژیست مؤسسه تی‌دی‌سکیوریتیز، گفت: فدرال رزرو (بانک مرکزی آمریکا) اکنون چاره‌ای ندارد جز اینکه آمریکا را به سمت رکود سوق دهد تا تورم را کاهش دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آموزش و پرورش ایلام از مسمومیت 10 دانش آموز دختر شهرستان ایوان امروز خبر داد که به مراکز درمانی اعزام شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در بازار امروز همچون روز گذشته گروه خودرویی و بانکی مورد استقبال قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نخست وزیر عراق امروز در سفر خود به قاهره با السیسی دیدار و بر آمادگی کشورش برای پیشبرد همکاری مشترک با مصر تاکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری گفت: تولید بیابان در کشور در واقع بیش از 3برابر فعالیت های سالانه برای مقابله با بیابان زایی است، در این راستا برنامه ریزی بیابان زدایی در 3میلیون هکتار تهیه شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان شیلات ایران از انجام برنامه‌ریزی جهت تولید سالانه 160 تن میگو، 500 هزار تُن انواع آبزیان از طریق پرورش در دریا و صید سالانه 850 هزار تُن طی برنامه هفتم توسعه خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قیمت دلار امروز (یکشنبه) در بازار غیررسمی ارز با کاهش حدود 2 هزار تومانی به کانال 51 هزار تومانی رسید و بدین ترتیب کمتر از دو هفته پس از اقدام بانک مرکزی در رونمایی از مرکز مبادله ارز و طلا، نرخ ارز در این بازار مجموعا حدود 9 هزار تومان کاهش یافت.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه خبر آنلاین

دیجیاتو نوشت: چانگان ادعا می‌کند نسخه هیبریدی شارژی آن با باک و باتری پر می‌تواند بیش از 1000 کیلومتر را طی کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بر اساس گزارش‌ها حدود 2 میلیون و 700 هزار نفر در جهان در اثر حوادث ناشی از کار فوت می‌کنند و در ایران سالانه از حدود 10 هزار مورد حوادث ناشی از کار 800 مورد به فوت منجر می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سخنگوی وزارت صمت گفت که از روز دوشنبه 15 اسفند فروش لاستیک سواری به قیمت مصوب از طریق پلتفرم‌ها انجام می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

مؤسسه "اس‌اندپی گلوبال پلاتس" در گزارشی به نقل از وزارت اقتصاد، تجارت و صنعت ژاپن اعلام کرد که این کشور واردات نفت روسیه را پس از 8 ماه وقفه از سر گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر انجمن کارفرمایی صنعت پتروشیمی با اشاره به عرضه 115 میلیون دلار ارز در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلای ایران توسط پتروشیمی‌ها، گفت: عرضه محصولات پتروشیمی در بورس، با قیمت پایه ارز 28 هزار و 500 تومانی انجام خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

جزئیات تغییرات بودجه در فرآیند مجلس باید به موقع در اختیار جامعه نخبگانی کشور قرار گیرد تا قبل از نهایی شدن نقاط قوت و ضعف آن مشخص شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی وزارت صمت گفت: فروش لاستیک سواری به قیمت مصوب از روز دوشنبه (15 اسفندماه) از طریق سکوهای معرفی شده آغاز می شود.