یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: تمام ظرفیت‌های ملی و استانی برای تعیین تکلیف طرح هشت هزار و 100 واحدی نهضت ملی مسکن اراک بکار گرفته شده است.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام گفت: سال گذشته یک هزار و 30 میلیارد تومان تسهیلات تبصره 18 در ایلام جذب شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، احمد خانی نوذری سرپرست معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در نامه‌ای با اشاره به مصوبه کارگروه تنظیم بازار مورخ 1402/03/06 قیمت مصوب شکر برای مصرف‌کننده مطابق با برآورد کارشناسی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان را از قرار هر کیلوگرم 280000 ریال اعلام کرد. همچنین بنا بر این نامه قیمت هر کیلوگرم شکر سفید درب کارخانه 255000 ریال تعیین...

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت پژو پارس ساده در اولین روز هفته 20 میلیون ریخته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سفیر چین در تهران بر لزوم ارتقای روابط تجاری با ایران مطابق سند همکاری‌های مشترک دو کشور تاکید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادآنلاین نوشت: قیمت کارخانه انواع سمند سورن 1402 افزایش پیدا کرد. طبق اعلام ایران خودرو این افزایش قیمت برای 6 مدل از اول تابستان امسال اعمال خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری یک قاتل و اعتراف وی به قتل 2 خانم در شهرستان رشت خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: 31 خردادماه، آخرین فرصت صاحبان مشاغل برای استفاده از مزایای تبصره ماده 100 یا تکمیل و ارایه اظهارنامه است. در همین راستا و به منظور دسترسی و بهره‌مندی این دسته از مودیان گرامی، سازمان امور مالیاتی کشور حدود 30 عدد بنر دارای QR کد در مسیر ایستگاه‌های اتوبوس و خطوط BRT نصب کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، یارانه کمک معیشتی مرحله 148 مربوط به خرداد ماه 1402 به حساب کلیه سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز و از ساعت 24 روز شنبه 20 خرداد ماه قابل برداشت است. یارانه کمک معیشتی مرحله 148 مربوط به خرداد ماه 1402 به حساب کلیه سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز و از ساعت 24...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور از گفت‌وگوی 90 دقیقه ای رئیس‌جمهور فرانسه با رئیسی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بر اساس آخرین گزارش چشم‌انداز اقتصاد جهانی، رشد اقتصاد جهان به شدت کاهش یافته و خطر فشار مالی در بازارهای نوظهور و اقتصادهای در حال توسعه (EMDEs) در بحبوحه افزایش نرخ‌های بهره در جهان، جدی‌تر شده است.

خبرگزاری مهر

قیمت دلار نسبت به هفته های قبل با روند کاهشی همراه شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت محصولات کرمان موتور شامل S3، S5، جی 3، جی 4، جی 5 صفر کیلومتر و کارکرده در بازار امروز (20 خرداد 1402) با جزییات در گزارش آمده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل یک استارتاپ ایرانی گفت: جلسه مسوولان کشور با کسب‌وکارهای اینترنتی بسیار امیدوارکننده است و دولت با سرمایه‌گذاری در این بخش می‌تواند به رشد و جهانی‌شدن آن‌ها کمک کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده آمریکا در سازمان ملل مدعی شد که عملکرد روسیه و ایران ناقض قطعنامه 2231 شورای امنیت است که تمامی کشورها، از جمله اعضای دائمی شورای امنیت سازمان ملل و دیگر کشورها را از خریداری این تسلیحات از ایران منع می‌کند.