جمعه 31 فروردین 1403

سیاسی وب‌گاه الف

سیاسی وب‌گاه الف

پژوهشگر و تحلیلگر مسائل سیاسی عرب گفت که پاسخ تنبیهی تهران به حمله اخیر رژیم اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، قواعد جدیدی در معادله بازدارندگی ایجاد و اعتماد محور مقاومت را تقویت و سطح محبوبیت ایران را در میان افکار عمومی جهان عرب را بالا برد.

مرندی همچنین درباره دیدگاه حضرت آیت الله خامنه‌ای در خصوص چند همسری گفت: حتما شنیده‌اید که ایشان بسیار با چندهمسری مخالف هستند

بعد از آنکه ارتش اسرائیل اعلام کرد 99 درصد پرتابه‌های ایران را مهار کرده، هر روز که می‌گذرد، برخی از خود اسرائیلی‌ها این آمار «دیوانه‌وار» را زیر سوال می‌برند.

رئیس سازمان انرژی اتمی از سفر قریب‌الوقوع مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران خبر داد.

«هر کشوری به سایر کشور‌ها غیرقانونی حمله کند، باید پاسخ آن را دریافت کند؛ و این حق کشوری است که مورد تهاجم قرار گرفته است.»

سخنگوی دولت از کاهش مالیات بر ارزش افزوده و حقوق گمرکی کالاهای اساسی و دارو به 1 درصد خبر داد که از اول فرودین ماه اعمال می‌شود.

وزیر نفت از تلاش این وزارتخانه از ثبت رکورد تولید نفت طی سال جاری خبر داد.

در پی قهرمانی تیم های کشتی فرنگی و آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی از جوانان کشتی‌گیر قهرمان صمیمانه تشکر کردند.

شهردار تهران گفت: ظرفیت‌های خودمان را برای حضور فعال در دور اول انتخابات به کار گرفتیم و قطعاً در دور دوم انتخابات هم این کار را خواهیم کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: رژیم صهیونیستی بداند اگر بخواهد دست از پا خطا کند، پاسخ‌هایی خواهد گرفت که پشیمان‌کننده خواهد بود و ایران با کسی که به خاکش تعدی کند، مماشات نخواهد کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: به دشمنان ایران توصیه می‌کنم خطای راهبردی نکنند.

فرمانده کل ارتش گفت: هر تجاوزی که به منافع کشور صورت گیرد، با پاسخ محکم و پشیمان کننده‌ای رو به رو خواهد شد و اگر دشمنان اقدامی کنند با تجهیزات مهلک‌تری پاسخ خواهیم داد.

سخنگوی وزارت خارجه با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی، گفت: تاریخ مشحون از صفحات زرین ایثار و فداکاری غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: با عملیات وعده صادق به همه ثابت شد که مسلمانان در کنار هم یک حرف می‌زنند و آن حرف حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: با عملیات وعده صادق به همه ثابت شد که مسلمانان در کنار هم یک حرف می‌زنند و آن حرف حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم است.

ارتش زمانی که با انقلاب اسلامی همراه شد و به ندای امام خمینی (ره) لبیک گفت، به یک ارتش انقلابی تبدیل شد و پیروزی انقلاب مرهون اطاعت پذیری بدنه ارتش از امام راحل بود.