چهارشنبه 11 مهر 1403

امام برنقش مردم در اداره امور تاکید و با تمام وجود به این مهم باور داشتند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
امام برنقش مردم در اداره امور تاکید و با تمام وجود به این مهم باور داشتند

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: امام راحل با همه وجود به نقش مردم در اداره حاکمیت باور داشتند و انقلاب و تداوم آن را با این پشتوانه محقق کردند.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری قزوین، هدایت الله جمالی پور در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت نام و یاد امام راحل گفت: یاد امام خمینی (ره) برای همیشه تاریخ در اذهان زنده خواهد بود.

وی یادآورشد: امام‌راحل همیشه و در همه حال بر نقش مردم تاکید داشتند و پیروزی انقلاب و تداوم آن مرهون این دیدگاه بود. استاندار قزوین تصریح کرد: در زمان مبارزه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی مردم را محور می‌دانستند و حتی در تشکیل نوع حکومت با انتخاب جمهوری اسلامی نقش مردم را در حکومت پر رنگ کردند هر چند در همان زمان پیشنهادهای مختلفی به امام داده شده بود.

جمالی پور به تاکید امام راحل به نقش آفرینی مردم در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد افزود: تشکیل ارتش بیست میلیونی هم در راستای همین نگاه و هدف بود.

وی خاطرنشان کرد: توجه به خواست و مطالبات مردم از تأکیدات امام راحل است که در صحیفه نور نیز بیان شده و امروز نیز مقام معظم رهبری که خلف شایسته امام راحل هستند بر نقش و جایگاه مردم در تمامی عرصه‌ها تاکید دارند. استاندار قزوین گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی همیشه برنقش مردم در اداره امور تاکید و با تمام وجود به این مهم باور داشتند لذا توجه به خواسته‌ها و مطالبات مردم باید همیشه در اولویت فعالیت مسوولان باشد زیرا بی توجهی به این نیازها و خواسته‌ها به عنوان یک تهدید برای نظام است.

جمالی پور، وحدت را رمز پیروزی انقلاب اسلامی دانست و افزود: مقام معظم رهبری نیز همیشه تاکید دارند که نباید بین مردم و مسوولان فاصله ایجاد شود لذا در این شرایط نیز حفظ انسجام همه گروه‌ها ضروری است. استاندار قزوین یادآور شد: امام راحل و مقام معظم رهبری در توجه به امور مردم الگوی همه ما هستند لذا در یک حکومت دینی مسوولان و مردم همیشه در کنار هم قرار دارند.

وی افزود: باور داریم اگر در استان قززوین مطالبات و خواست‌های مردم مورد توجه قرار گیرد قطعا در راستای اهداف امام راحل و مقام معظم رهبری عمل شده و بی توجهی خیانت به آرمان‌های امام و منویات مقام معظم رهبری و خون شهدا خواهد بود.

*س_برچسب‌ها_س*