شنبه 8 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

وب‌گاه عرشه آنلاین

ترجمه گزارش سازمان پزشکی قانونی این است که خانم مهسا امینی در هنگام مواجهه با فشار روانی ایجادشده به دلیل اختلال در محور هیپوتالاموس - هیپوفیز ناتوان از ترشح هورمون هیپوفیز بوده که در نتیجه چنین امری آدرنالین بالا رفته و او را دچار تروما کرده است. حال این سؤال از شما قابل طرح است که اگر متوفیه در آن زمان، فشار روانی را تجربه نمی‌کرد و به‌طور طبیعی نیازمند سطح بالای هورمون کورتیزول نبود،...

خبرگزاری مهر

رئیس پلیس راهور با بیان اینکه 20 درصد مصدومان تصادفات قطع نخاع می شوند، گفت: خودروساز به جای ورق کم کربن، حلبی در خودروها کار کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران اعلام کرد که دلیل جمع‌آوری سطل‌های زباله موضوعات امنیتی بوده و شهرداری دستور را اجرایی کرده است.

خبرگزاری دانا

‌رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از افزایش ابر و بارش پراکنده باران در 5 استان و کاهش دما در استان‌های ساحلی دریای خزر خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بهادری جهرمی، سخنگوی دولت: با توجه به اینکه هنوز زیرساخت های لازم برای پرداخت یارانه بصورت کالابرگ الکترونیکی فراهم نشده است در حال حاضر همین رویه پرداخت یارانه ها بصورت نقدی ادامه خواهد داشت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سوده نجفی در صحن علنی شورای شهر تهران با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در دانشکده افسری و فرمایشات ایشان مبنی بر اینکه قوم کرد یکی از پیشرفته‌ترین اقوام ایرانی و علاقه‌مند به میهن، اسلام و نظام هستند گفت: بر خود واجب می‌دانم که از این تریبون خطاب به حضرت آقا عرض کنم «گیانم آقا؛ خُم منالم و دام و خشگیم و برائیم گیشتیان فدای یه تارگیست؛ ایمه قوم...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس راهور انتظامی کشور درباره شماره‌گذاری خودروهای پژو 405، تیبا و سمند که تولید آنها متوقف شده است، توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: فرزند مرحوم ایرج قادری از ساخت فیلم سینمایی به نام «غارت» به عنوان دومین تجربه کارگردانی خود خبر داد.

وب‌گاه گسترش

یکی از عوامل نزاع و تیراندازی منجر به جرح در زرند کرمان بازداشت شد و دو متهم دیگر تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر امور خارجه فرانسه گفت: عصر امروز با وزیر امور خارجه ایران تماس گرفته و بار دیگر آزادی سریع 5 هموطن را که در ایران هستند، درخواست خواهم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شهریاری با اشاره به این‌که بخشی از مشکلات ناشی از عملکرد‌هاست، تاکید کرد: هیچکس در نظام جمهوری اسلامی دوست ندارد بی‌حجاب باشد و بی‌حجابی را هم کسی دوست ندارد برخورد‌ها و کارکردهای غیرکارشناسی باعث تنش می‌شود.

وب‌گاه منیبان

سرپرست پلیس راهور استان زنجان گفت: طرح تقسیط جرایم رانندگی به مناسبت هفته فراجا اجرا می‌شود.

وب‌گاه گسترش

مرد میانسال که پس از کشتن همسرش و تکه تکه کردن جسد او متواری شده بود، پس از 2 ماه فرار در یکی از بوستان‌های پایتخت دستگیر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: روسیه، چین و خیلی از کشورهای دیگر که اینترنت داخلی دارند باید اول اینترنت داخلی را راه اندازی کنیم و بعد به سراغ فیلتر کردن برویم. نمی‌شود دور خودمان را دیوار بکشیم و با دنیای بین الملل ارتباط نداشته باشیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حمید رسایی، عضو جبهه پایداری گفت: «مرگ بر دیکتاتور» شعار ماست که باید با صدای بلند بگوییم، اما دیکتاتور کیست؟

خبرگزاری مهر

عضو شورای شهر تهران گفت: طرح ترافیک تهران باید بازنگری شود و مطالعات جامع ریلی منوط به اجرایی این موضوعات بود.