دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیران شورای عالی امنیت ملی ایران و روسیه در حاشیه پنجمین اجلاس گفت‌وگوهای امنیت منطقه‌ای در مسکو دیدار و درباره مسایل دوجانبه و منطقه‌ای رایزنی کردند.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از تکلیف بازیگران کشف حجاب کرده در ایران و چگونگی ادامه فعالیت آنها در سینما با ما همراه باشید.

خبرگزاری مهر

مشهد فرمانده پلیس راهور خراسان رضوی محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن در مشهد را تشریح کرد.

خبرگزاری مهر

رییس سازمان شیلات کشور گفت: طبق هدفگذاری صورت گرفته در برنامه هفتم توسعه تولیدات کشور در حوزه محصولات آبزی به دو میلیون و 600 هزار تن خواهد رسید.

خبرگزاری تسنیم

دومین محموله کمک‌های بشردوستانه ایران برای زلزله زدگان ترکیه و سوریه توسط نیروی هوایی ارتش به این کشورها ارسال شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدمهدی اسماعیلی با بیان اینکه اکران آثار جشنواره فیلم فجر از طریق سینمای سیار در دستور کار قرار گرفته، تصریح کرد: به همت سازمان سینمایی برخی فیلم های منتخب جشنواره در روستاها و مناطق مختلف استان هایی چون سیستان و بلوچستان، خوزستان و سایر مناطق کم برخوردار کشور از طریق سینماسیار به نمایش درخواهد آمد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدجواد حجتی کرمانی در مراسم نکوداشت خود در موسسه اطلاعات گفت: ز نظر قانون اساسی باید رهبر، که الان به حق و به جا آیت الله خامنه‌ای رهبری دارند چون هم مدیر و هم مجتهد است، ولی هیچ جای قانون اساسی ننوشته رهبر باید عمامه داشته باشد. اگر مجتهد و مدیر کت و شلوار پوش باشد، به اعتقاد من می تواند رهبر باشد. امام خمینی (س) با کلاه هم رهبر هست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، درباه سردیس سردار سلیمانی در اتاق کارش، گفت: این سردیس به طور امانت تا آماده شدن موزه شهید در دفتر کار او باقی می‌ماند.

وب‌گاه خبر آنلاین

شعرخوانی شاعران مطرح کشور در اختتامیه شب‌های شعر انقلاب آیین اختتامیه چهارمین دوره شب‌های شعر انقلاب شامگاه 18 بهمن‌ماه با حضور حجت‌الاسلام قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، یاسر احمدوند، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از شاعران برجسته کشور در سالن مهر حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد.

خبرگزاری مهر

رسیدن به پول همیشه و همه جا شیرین است به شرطی که از راه درست باشد. اما برای برخی از ما وسوسه‌های فریبنده‌ای هم پیش رو است. پیشنهاد طی کردن مسیر یک شبه به جای ره صد ساله!

خبرگزاری مهر

اولین همکاری مشترک فدراسیون تنیس و فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی با برگزاری لیگ تنیس ساحلی کیش «جام خلیج فارس» آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال تا پایان دی ماه پنج هزار و 303 فقره سرقت در این استان کشف شده که معادل 70 درصد کل سرقت‌های گزارش شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حجت الاسلام والمسلمین سیدجواد شهرستانی گفت: دنیای امروز دنیای رسانه است و همه ما هر جا هستیم در معرض دید جهانیان هستیم و مطمئن باشیم اگر چنان عمل کنیم که مد نظر اهل بیت علیهم السلام است، اسلام و تشیع سرفراز خواهند بود و اگر ضعف و کاستی و بی تدبیری از ما بروز کند، آثار نهایی آن متوجه حیثیت اسلام و تشیع خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آماده باش 310 نفر از آتش نشانان پایتخت در مسیرهای راهپیمایی جهت تامین ایمنی شرکت کنندگان در مراسم چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شاخص هم‌وزن با یک هزار و 97 واحد افزایش به 485 هزار و 566 واحد و شاخص قیمت با 651 واحد رشد به 288 هزار و 300 واحد رسید. امروز در معاملات بورس تهران، بیش از 6 میلیارد و 863 میلیون سهم، حق‌تقدم و اوراق بهادار به ارزش 45 هزار و 615 میلیارد ریال معامله شد. همچنین معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) با یک‌هزار و 739 واحد، فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) با یکهزار...

خبرگزاری مهر

وزیر کشور بیان داشت: گردشگری بزرگترین رسانه برای کشور است و باید این موضوع را تقویت کرد.