دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در حیاط دولت بعد از جلسه هفتگی کابینه با اشاره به اکران فیلم های منتخب فجر در دل روستاهای سیستان بلوچستان و خوزستان گفت: جشنواره موسیقی را در 28 بهمن خواهیم داشت. جشنواره هنرهای تجسمی در حال برگزاری است و از خبرنگاران دعوت می کنم از نمایشگاه آینه در آینه موزه هنرهای معاصر بازدید کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس پلیس فتا فراجا ضمن تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر از راه اندازی نخستین شبکه اجتماعی همیاران سایبری خبر داد.

خبرگزاری مهر

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا از اجرای طرح مبارزه با سارقان مغازه به طور همزمان در سراسر کشور که منجر به کشف بیش از 520 فقره سرقت شد، خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

معاون حقوق عامه دادستان کل کشور گفت: در سال چند هزار میلیارد تومان جرایم ورود خودرو به محدوده طرح ترافیک وصول می‌شود اما ساز و کاری که این مبلغ را به تأمین نیازمندی‌های اجرای قانون هوای پاک تخصیص دهد، در قانون پیش‌بینی نشده است.

خبرگزاری مهر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: با پیگیری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سراسر کشور به ویژه در حاشیه شرق و جنوب شرقی کشور طی 48 ساعت گذشته، بیش از 1.75 تن انواع مواد مخدر کشف شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نخستین همکاری مشترک فدراسیون تنیس و فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی با برگزاری لیگ تنیس ساحلی کیش «جام خلیج فارس» آغاز شد.

وب‌گاه الف

فرمانده کل نیروی انتظامی کشور گفت: با الحاق شناورهای جدید به فراجا و کنترل پی در پی دریایی، روزگار سختی در انتظار قاچاقچیان موادمخدر و کالا و تمامی مخلان امنیت در عرصه دریا است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رئیس سازمان سینمایی کشور با اظهار اینکه ما سینمای بی‌حجاب نداریم. سینمای ما چارچوب و تعریف خودش را دارد افزود: اگر کسی کشف حجاب کرده است اما هنوز حاضر است با حجاب در یک فیلم حضور داشته باشد قطعاً قرار نیست ما مانع او بشویم. محمد خزایی در ادامه گفت: هر کس در هر شرایطی احساس می‌کند اشتباه کرده و می‌خواهد بازگردد، حتماً راه برایش باز است. حتی کسانی...

وب‌گاه خبر آنلاین

شفقنا نوشت: حجت الاسلام والمسلمین سیدجواد شهرستانی گفت: دنیای امروز دنیای رسانه است و همه ما هر جا هستیم در معرض دید جهانیان هستیم و مطمئن باشیم اگر چنان عمل کنیم که مد نظر اهل بیت علیهم السلام است، اسلام و تشیع سرفراز خواهند بود و اگر ضعف و کاستی و بی تدبیری از ما بروز کند، آثار نهایی آن متوجه حیثیت اسلام و تشیع خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

اختتامیه چهارمین دوره شب‌های شعر انقلاب با تجلیل از سیمین‌دخت وحیدی و عباس براتی‌پور برگزار شد.

وب‌گاه فرارو

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا پنج‌شنبه (20 بهمن) فعالیت سامانه بارشی در شمال غرب، غرب، ارتفاعات زاگرس مرکزی، ارتفاعات و دامنه‌های البرز، شمال شرق و جمعه (21 بهمن) در استان‌های ساحلی دریای خزر، شمال شرق و ارتفاعات زاگرس مرکزی ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همزمان با انتشار خبرها درباره سفر امروز (چهارشنبه) رئیس‌جمهور اوکراین به لندن، نخست‌وزیر انگلیس برنامه‌های جدید این کشور برای حمایت از کی‌یف را اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: یکی از اقدامات برجسته که در ریشه‌کن نمودن حکومت پهلوی تأثیر بسیار زیادی داشت، همراهی غیور مردان نیروی هوایی با جریان انقلاب و بیعت قاطعانه ارتش با امام بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایشگاه «آینه در آینه 2» با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد در موزه هنر‌های معاصر تهران افتتاح شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری که چند سالی است برای ورود نخبگان، جوانان و متخصصان به عرصه اقتصادی کشور تلاش می‌کند دستاورد‌هایی را به ثبت رسانده که حاصل استفاده درست از توانمندی‌های دانشی و فناورانه موجود و باور به نیروی جوان کشور است. هرچند که بررسی این دستاورد‌ها به دلیل پشت سرگذاشتن جنگ تحمیلی و بحران‌های مختلفی که از تحریم‌های...