سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

خبرگزاری دانشجو

گروه فرهنگ و هنری خبرگزاری دانشجو - مهدیه جاهد طاهرانی، تابستان 1369 روزی که اولین گروه از اآزادگان سرافراز جنگ تحمیلی ایران و عراق به کشور بازگشتند. چه مادرانی که پس از سال‌ها بی‌خبری روی فرزندانشان را بوسیدند و چه پدرانی که پس از مدت‌ها رنج اسارت فرزندانشان را در آغوش کشیدند. آزادگان و اسرای جنگ تحمیلی همیشه چه در بحبوحه جنگ و چه بعد از آن و چه در زمان حال اهمیت و جایگاه خاصی در...

وب‌گاه ورزش سه

اولین همکاری مشترک فدراسیون تنیس و فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی با برگزاری لیگ تنیس ساحلی کیش «جام خلیج فارس» آغاز شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ساعت بازدید از تالار‌های هفتگانه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در روز‌های 22 و 23 بهمن به ساعت 13 تغییر کرد.

خبرگزاری مهر

ضرورت هم‌افزایی و تعامل میان پلیس و دستگاه قضا برای برخورد با پدیده سرقت‌های خرد با توجه به تاثیر این نوع از جرایم در از بین بردن امنیت روانی جامعه بیش از هر زمان زمان دیگری احساس می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

"ارگ باستانی حلب" در شمال کشور سوریه در اثر زلزله اخیر آسیب‌های زیادی متحمل شده است. این بنای تاریخی که قدمت آن به به هزاره سوم پیش از میلاد برمی‌گردد، در سال 1986 در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده بود.

خبرگزاری تسنیم

فیلم سینمایی «اتاقک گلی» روایتی ست عاشقانه که در جریان عملیات مرصاد رخ می‌دهد، این فیلم محصول مشترک بنیاد فرهنگی روایت فتح، بنیادشهید و امور ایثارگران و موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادستان کل کشور اعلام کرد: تعداد افراد مورد عفو رهبری به زودی اعلام می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

فولاد در شرایطی روز گذشته مغلوب سپاهان شد که این تیم برای اولین بار در یک فصل از لیگ برتر، 3 گل به خودی دریافت کرد!

وب‌گاه مشرق نیوز

به دنبال انفجار خودرو سواری پراید پس از سوخت گیری در ساعت اعلام:15:53 واقع در جایگاه گازcng راننده جان خود را از دست داد.

خبرگزاری تسنیم

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد هزار واحدی روبرو شد.

خبرگزاری تسنیم

با گذشت چند سال از احداث منطقه ویژه اقتصادی لامرد و با وجود دستاوردهای این منطقه، روند کند جذب سرمایه گذاری باعث شده تا سرعت بهره بردای پروژه ها پایین باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار با جمعی از فرماندهان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش فرمودنند: برای برادران مصیبت‌زده‌مان در دو کشور سوریه و ترکیه متأسف هستیم. از خدای متعال برای درگذشتگانشان طلب رحمت میکنیم، برای صاحب‌عزاهایشان طلب صبر میکنیم. ما خودمان هم مبتلا شده‌ایم.

وب‌گاه گسترش

همزمان با 19 بهمن، سالروز بیعت تاریخی جمعی ازهمافران با امام خمینی (ره) در سال 1357، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رهبر انقلاب در دیدار با جمع فرماندهان نیروی هوایی ارتش فرمودند: برای برادران مصیبت‌زده‌مان در دو کشور سوریه و ترکیه متأسف هستیم. ازخدای متعال برای آن‌ها طلب، برای درگذشتگانشان طلب رحمت میکنم.