دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

خبرگزاری فارس

خبرگزاری تسنیم

تیزر فیلم سینمایی «اتاقک گلی» به کارگردانی محمد عسگری و تهیه‌کنندگی داود صبوری منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دولت ابراهیم رئیسی و رسانه‌های جریان حامی او، تمایل زیادی به مقایسه و ارزیابی عملکرد دولت خود با دو سال پایانی دولت حسن روحانی دارند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستان کل کشور با اشاره به اینکه در اجرای قانون هوای پاک اشکال، خلأ و نارسایی‌هایی وجود دارد، گفت: جریمه‌های چند هزار میلیاردی ورود به محدوده طرح ترافیک برای اجرای قانون هوای پاک تخصیص نمی‌یابد.

وب‌گاه الف

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معدل کیفیت فیلم های جشنواره فیلم فجر امسال را از همه سال های قبل بالاتر دانست.

خبرگزاری مهر

قم - مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در بیانیه ای از همه اقشار ملت شریف و فهیم و انقلابی ایران اسلامی برای حضور پرشور در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن دعوت به عمل آورده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر انقلاب در دیدار با جمع فرماندهان نیروی هوایی ارتش فرمودند: برای برادران مصیبت‌زده‌مان در دو کشور سوریه و ترکیه متأسف هستیم. ازخدای متعال برای آن‌ها طلب، برای درگذشتگانشان طلب رحمت میکنم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رهبر انقلاب فرمودند: چرا میخواهند جمهوری اسلامی را به زانو در بیاورند و نابود بکنند؛ خب علل مختلفی دارد بالاخره جمهوری اسلامی آمده این منطقه‌ی مهم و راهبردی و پرمنفعت و پرمعدن طبیعی و انسانی را از دست اینها خارج کرده یک علتش این است. اما یک علت دیگرش هم این است که این جمهوری اسلامی ندای استقلال و ندادن باج را بلند کرده.

وب‌گاه عرشه آنلاین

موضوع ربایش یک پسر 21 ساله که قریب به 70 روز قبل در یکی از شهرستان‌های استان کرمان توسط یک گروه مسلح ربوده و به یکی از کشورهای همسایه منتقل شده بود، دغدغه اخیر پلیس استان در این ایام بود.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - فرمانده کل نیروی انتظامی کشور گفت: با الحاق شناورهای جدید به فراجا و کنترل پی در پی دریایی، روزگار سختی در انتظار قاچاقچیان موادمخدر و کالا و تمامی مخلان امنیت در عرصه دریا است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر انقلاب فرمودند: یک اختلافاتی قهراً وجود دارد. این اختلافات را نباید تبدیل کرد به گسل. یک وقت زن را مطرح میکنند، یک وقت بحث شیعه و سنی را مطرح میکنند، یک وقت مسائل گوناگون دیگر، یک وقت اختلاف نسلی را مطرح میکنند برای اینکه اختلاف ایجاد کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تسلیت رهبر انقلاب به مردم زلزله‌زده ترکیه و سوریه

خبرگزاری تسنیم

معاون اجتماعی پلیس فتا از حمله فیشینگ به کاربران ایرانی با لینک دعوت گوگل‌میت خبر داد.