یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

خبرگزاری مهر

در دیدار دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور بر تدوین سند صنایع دستی کشور و فعال کردن انجمن‌های صنایع دستی تأکید شد.

خبرگزاری مهر

آیین آغازین دوره آموزشی تربیت مشاور رفتاری کاهش خطر مصرف مواد در دانشجویان دانشگاه‌های وزارت علوم، به میزبانی مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه علامه طباطبائی در این دانشگاه برگزار شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

پیمانکار با این بهانه که مردم داخل کاسه پول می‌اندازند، حقوق کمی می‌دهد؛ اما کدام پول؟ اسکناس دو هزار تومانی پاره داخل کاسه ملامین دهان‌کجی می‌کند...

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو اتاق اصناف کشاورزی ایران گفت: چین درخواست صادرات زعفران، کیوی و پرتقال ایران به این کشور را دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصویر دردناک دختر یمنی در تعجب که پایش کجاست!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی از دمای شهرها، برای شهر همدان دمای منفی 15 درجه سانتیگراد پیش‌بینی شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان بنادر با پیشنهاد تشکیل خط کشتیرانی مشترک و منظم بین تهران و آستانه در دریای خزر، تاکید کرد: با توجه به تحولات منطقه و برنامه‌های روسیه برای توسعه روابط با کشورهای منطقه در جنوب خلیج فارس، لازم است هر چه سریع‌تر به یک برنامه اقدام مشترک در حوزه تجارت دریایی دست پیدا کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته گفت: در صندوق تامین اجتماعی، 60 درصد بازنشستگان 6 میلیون و کمتر از آن حقوق می‌گیرند اما در کشوری‌ها دو درصد بازنشسته نداریم که 6.5 میلیون حقوق بگیرند، همه بیش از این رقم دریافتی دارند. بنابراین دریافتی‌ها اصلاً قابل قیاس نیست. به این ترتیب، اکنون مهم است که فقط یک مطالبه‌ی عام و زیرساختی داشته باشیم و آن اینکه، 6 میلیون تومان، کف قانونی حقوق، شش روز...

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر راه و شهرسازی همراه با برخی از اعضای کابینه به چین سفر کرده است؛ از جمله موضوعاتی که قرار است در این سفر مورد توافق قرار گیرد احیای راه ابریشم است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره تخلف پلتفرم فیلمیو که اقدام به تولید و پخش سریال سقوط کرده است، گفت: درباره موضوع مطروحه باید بگویم که این موضوع در واحد قضایی مربوطه در دادسرای تهران است و شکایتش مطرح شده و تحت رسیدگی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز در گزارش زیر مروری بر مهم ترین خبرهای سیاسی 24 ساعت اخیر کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجنون به تهیه کنندگی عباس نادران تازه‌ترین محصول سازمان سینمایی اوج است که به روایت زندگی یکی از شهیدان دفاع مقدس می‌پردازد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اینجا خانه‌ای است برای دخترانی که بین 10 تا 19 سال سن دارند و در معرض آسیب یا خطر اعتیاد قرار گرفته‌اند؛ در این خانه هیچ خبری از زور، اجبار و مداخله نیست و دختران نوجوان می‌توانند داوطلبانه از خدماتی که به آنها ارائه می‌شود استفاده کنند.

خبرگزاری مهر

سخنگوی دولت گفت: حضور باشکوه مردم همیشه انقلابی ایران در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر نشان داد که همیشه محاسبات دشمن علیه کشور ما غلط بوده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

مولفه‌های قدرت‌سازی همچون رشد چشمگیر جمعیت چین، قطار پرسرعت اقتصاد این کشور در کنار افزایش توان نظامی و هسته‌ای پکن، خواب را از چشمان مقامات آمریکایی ربوده است تا برای توقف این قطار، از ابزارها و تاکتیک‌های گوناگون به ویژه پروژه «چین‌هراسی» بهره گیرند.