یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدرضا فرزین، رئیس بانک مرکزی مدعی است در ظرف 40 روز در سامانه‌ی نیمای بانک مرکزی 6/5 میلیارد دلار عرضه داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: با مصوبه اعضا وام زوجه تا 23 سال و زوج تا 25 سال به مبلغ 200 میلیون تومان (در مجموع 400 میلیون تومان) و وام ازدواج سایر افراد نیز برای هر کدام از زوجین به مبلغ 150 میلیون تومان (در مجموع 300 میلیون تومان) تصویب شد.

خبرگزاری مهر

اهواز - وزیر آموزش و پرورش گفت: توسعه دیپلماسی آموزشی در دستور کار مجموعه تعلیم و تربیت کشور قرار دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، این در حالی است که پنج نفر نیز در جریان این حادثه تیراندازی که دوشنبه شب روی داد، مجروح شده‌اند. فرد مظنون به تیراندازی هنگامی که در محاصره پلیس قرار گرفت با شلیک به سرش خودکشی کرد. پلیس که پیش از این در جستجوی عامل این تیراندازی بود او را مردی قدکوتاه با کفش‌های قرمز، جلیقه جین و کلاه به سر توصیف کرده بود. پلیس همچنین تا پیش از خودکشیِ عامل...

خبرگزاری تسنیم

تهیه‌کننده «جورچین» شبکه نسیم می‌گوید این مجموعه در کنار ساخت آیتم‌های شاد، به مطالبات مردمی در قالب طنز، بدون سیاه‌نمایی و ناامیدی می‌پردازد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات پلمپ 3 واحد صنفی متخلف در نیشابور به علت کشف حجاب عامدانه و رعایت نکردن قوانین اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از مدیران معاونت ضد تروریسم وزارت اطلاعات گفت: بعد از حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) در شیراز بلافاصله 42 نفر از اعضای شبکه‌ای که فقط این حادثه را پشتیبانی می کرد شناسایی و دستگیر شدند که با دستگیری آنها حداقل از 9 عملیات تروریستی مشابه جلوگیری شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یکی از مدیران معاونت ضدتروریسم وزارت اطلاعات گفت: پس از حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) در شیراز بلافاصله 42 نفر از اعضای شبکه‌ای که فقط این حادثه را پشتیبانی می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

لطیفی از برگزاری یک آزمون تا پایان امسال برای جذب نیرو در وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و بهداشت خبرداد و اظهارکرد: ما برای وزارت آموزش و پرورش احتمالاً تا پیش از پایان سال یک آزمون استخدامی برای حداقل 20هزار نفر خواهیم داشت و این عدد برای وزارت بهداشت به 25 هزار نفر می‌رسد. میزان جذب نیرو در سایر دستگاه‌های کشوری به مرور در حال مشخص شدن است.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری مهر

مشهد فرمانده انتظامی نیشابور گفت: سه واحد صنفی متخلف در شهرستان نیشابور با دستور و حکم قضائی پلمب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگرچه بعد از مهاجرت سارا فدراسیون شطرنج فقط به گفتن این موضوع بسنده کرد که این شطرنج‌باز با هزینه شخصی در رقابت‌ها کرده، ولی عنوان شد که رایزنی‌هایی برای در اختیار داشتن این دختر بااستعداد انجام داده است.

وب‌گاه منیبان

جانشین رئیس پلیس راهور فراجا گفت: در کشور‌های اروپای غربی که با شرایط سخت زمستانی مواجه هستند اگر قرار بود هر روز این حجم از شن و ماسه بریزند دیگر چیزی از آسفالت خیابان و جاده باقی نمی‌ماند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات کشف پنج کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های قم و کاشان اعلام شد.