یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

وب‌گاه عرشه آنلاین

لطیفی از برگزاری یک آزمون تا پایان امسال برای جذب نیرو در وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و بهداشت خبرداد و اظهارکرد: ما برای وزارت آموزش و پرورش احتمالاً تا پیش از پایان سال یک آزمون استخدامی برای حداقل 20هزار نفر خواهیم داشت و این عدد برای وزارت بهداشت به 25 هزار نفر می‌رسد. میزان جذب نیرو در سایر دستگاه‌های کشوری به مرور در حال مشخص شدن است.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری مهر

مشهد فرمانده انتظامی نیشابور گفت: سه واحد صنفی متخلف در شهرستان نیشابور با دستور و حکم قضائی پلمب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگرچه بعد از مهاجرت سارا فدراسیون شطرنج فقط به گفتن این موضوع بسنده کرد که این شطرنج‌باز با هزینه شخصی در رقابت‌ها کرده، ولی عنوان شد که رایزنی‌هایی برای در اختیار داشتن این دختر بااستعداد انجام داده است.

وب‌گاه منیبان

جانشین رئیس پلیس راهور فراجا گفت: در کشور‌های اروپای غربی که با شرایط سخت زمستانی مواجه هستند اگر قرار بود هر روز این حجم از شن و ماسه بریزند دیگر چیزی از آسفالت خیابان و جاده باقی نمی‌ماند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات کشف پنج کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های قم و کاشان اعلام شد.

خبرگزاری مهر

کتاب «سردار سربَرز» نوشته میترا کمالی‌فر توسط انتشارات راه یار منتشر و راهی بازار نشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزارت دفاع انگلیس در بیانیه‌ای مدعی شد که اسنادی در رابطه با "قاچاق سلاح توسط ایران و مغایر با قطعنامه 2231 شورای امنیت" را به سازمان ملل ارائه می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاونت سیاسی وزارت کشور با انتشار بیانیه‌ای، فرمان عفو رهبر معظم انقلاب را فراخوانی برای نخبگان، احزاب و تشکل‌های سیاسی دانست تا با تمرکز بر حل مسائل واقعی کشور به منظور افزایش امید، وحدت، وفاق اجتماعی و همبستگی ملی، مرزبندی با دشمن و تبیین حقایق در برابر استبداد رسانه‌ای آن‌ها حرکت کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه آتش سوزی یک ساختمان نیمه کاره در حوالی چهارراه پارک وی خبر داد و گفت: این حادثه چهار کشته داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش دولت روحانی به ادعای یوسف نوری در مورد سند2030 واکنش نشان داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق مرگبار با چهار کشته در یک ساختمان نیمه کاره خبر داد.

خبرگزاری مهر

وزیر راه و شهرسازی همراه با برخی از اعضای کابینه به چین سفر کرده است؛ از جمله موضوعاتی که قرار است در این سفر مورد توافق قرار گیرد احیای راه ابریشم است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم سینمایی «مجنون» به تهیه‌کنندگی عباس نادران تازه‌ترین محصول سینمایی سازمان اوج است که به روایت زندگی یکی از شهدای شاخص دوران دفاع مقدس می‌پردازد. کارگردانی فیلم «مجنون» را مهدی شامحمدی برعهده دارد که از کارگردانان شناخته‌شده در سینمای مستند است و با این فیلم اولین کارگردانی فیلم بلند سینمایی را در کارنامه خود تجربه می‌کند. عباس نادران که تهیه‌کنندگی...

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی استان یزد از بازداشت قاتل مردی 40 ساله در این استان با تیزهوشی و اقدام به هنگام پلیس خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نخستین رویداد مدیریت بحران «ایران قوی» صبح امروز - سه شنبه - با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر کشور در باغ موزه ملی دفاع مقدس گشایش یافت.