یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

خبرگزاری مهر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق مرگبار با چهار کشته در یک ساختمان نیمه کاره خبر داد.

وب‌گاه فرارو

حرف‌های زندگی و سختی‌هایشان را اینجا پیش من می‌زنند. به من می‌گویند که باید سردر اتاقک بنویسم، اتاق درددل... دختر‌ها اینجا از ازدواج‌های ناموفق یا دوستی‌های بی‌سرانجامشان حرف می‌زنند و اشک می‌ریزند. یک جوان دلش می‌خواهد ازدواج کند، یا یک نفر دیگر قصد جدایی دارد. زنی از خیانت چندین‌ساله همسرش می‌گوید...

خبرگزاری مهر

آسخت اورازبای، سفیر قزاقستان، با علی‌اکبر صفایی، مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی دیداروبرای توسعه همکارهای اقتصادی با ایران و اجرایی سازی هر چه سریع‌تر لجستیک دریایی و بندری با ایران تاکیدکرد

وب‌گاه عرشه آنلاین

روز شنبه راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب برگزار شد که انتشار یک تصویر از آن واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید: ذهنیت کادر فنی و بازیکنان خراب شده و تمرکزشان را از دست داده‌اند. پرسپولیسی‌ها باید به شرایط عادی برگردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حجت الاسلام اصغری امام جمعه سرعین به عنوان رئیس دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان غربی منصوب شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر خارجه عراق در مصاحبه‌ای اختصاصی با المانیتور، در مورد روابط اقتصادی آمریکا و عراق، یکپارچگی اقتصادی منطقه و تحریم‌های روسیه و ایران صحبت گفتگو کرد.

خبرگزاری مهر

بندر بزرگ فاو استان بصره در جنوب شرقی عراق در 5 سال به بهره برداری خواهد رسید که به نظر می رسد با این شرایط ایران و عراق در حال رقابت برای اتصال شرق به غرب هستند.

خبرگزاری تسنیم

مستند "سه نهزارم" تصویری بدون روتوش از جنایتی است که داعش علیه زنان مرتکب شد و آنها را در معرض یک دوگانه عجیب قرار داد؛ کودک یا خانواده.

خبرگزاری تسنیم

در حالی آیت الله رئیسی رئیس جمهور امروز در سفری سه روزه وارد پکن شده که اجرایی شدن سند همکاری جامع 25 ساله ایران چین یکی از اهداف مهم سفر اعلام شده است، سندی که در صورت اجرایی شدن تا 400 میلیارد دلار جذب سرمایه گذاری برای ایران درپی دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«بیت‌الله رضایی» سرپرست مجموعه ورزشی انقلاب پس از 2 ماه برکنار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

براساس آخرین آمار ارائه شده از بین 52 سد مهم شرب - کشاورزی تا 23 بهمن‌ماه 19 سد بیش از 50 درصد آب دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این مطلب به بررسی فواید و مضرات کله پاچه می‌پردازیم. همچنین بهترین و بدترین قسمت کله پاچه برای مصرف را بیان می‌کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش برف و باران، رعد و برق و وزش باد در برخی استان‌ها و پیش‌بینی دمای 15- درجه سانتیگراد برای همدان خبر داد.