چهارشنبه 18 مهر 1403

انتقاد مجلس به میزان افزایش حقوق سال 1404/ افزایش حقوق ها پلکانی می شود

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
انتقاد مجلس به میزان افزایش حقوق سال 1404/ افزایش حقوق ها پلکانی می شود

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که میزان افزایش حقوق و مزایا در لایحه بودجه سال 1404 خلاف برنامه هفتم توسعه است و باید اصلاح شود. سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که میزان افزایش حقوق و مزایا در لایحه بودجه سال 1404 خلاف برنامه هفتم توسعه است و باید اصلاح شود. به گزارش عرشه آنلاین، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری اظهار کرد: میزان افزایش حقوق...

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که میزان افزایش حقوق و مزایا در لایحه بودجه سال 1404 خلاف برنامه هفتم توسعه است و باید اصلاح شود.

به گزارش عرشه آنلاین، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری اظهار کرد: میزان افزایش حقوق و مزایا در لایحه بودجه سال 1404 خلاف برنامه هفتم توسعه است.

وی ادامه داد: اگر قرار است بودجه با این سبک و سیاق به مجلس شورای اسلامی داده شود، آقایان بدانند که خلاف برنامه هفتم توسعه بوده و در مجلس با مشکل مواجه می‌شوند.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به این‌که موضوع افزایش حقوق و مزایا و افزایش پلکانی حقوق در لایحه بودجه سال 1404 خلاف برنامه هفتم است، سازمان برنامه و بودجه نسبت به اصلاح آن اقدام کند تا مغایرتی با برنامه هفتم توسعه نداشته باشد.

بر اساس ضوابط مالی لایحه بودجه 1404 که از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور منتشر شده، پیشنهاد افزایش حقوق کارمندان دولت برای سال آینده 20 درصد پیش‌بینی شده است.

منبع: ایسنا --> هم اکنون دیگران می خوانند

بیشتر بخوانید