پنج‌شنبه 19 مهر 1403

انتقاد یک‌عضو کمیسیون کشاورزی از نحوه توزیع نهاده‌های دامی در کشور

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
انتقاد یک‌عضو کمیسیون کشاورزی از نحوه توزیع نهاده‌های دامی در کشور

یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: توزیع نهاده‌های دامی، کود و بذر به یک موضوع جدی در کشور تبدیل شده و کشاورزان دیگر راه پس و پیش ندارند. برخی ارکان دولت در بروز این اتفاق مقصر و برخی حتی توان نظارت و اجرا هم ندارند.

احد آزادی‌خواه در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به وزرای صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی و مدیران گمرک و بانک مرکزی گفت: امروز توزیع نهاده‌های دامی، کود و بذر به یک موضوع جدی در کشور تبدیل شده و کشاورزان دیگر راه پس و پیش ندارند.

نماینده مردم ملایر در مجلس با استناد به گزارش کمیسیون کشاورزی در مورد نهاده‌ها گفت: بر اساس این گزارش برخی ارکان دولت در بروز این اتفاق مقصر و برخی حتی توان نظارت و اجرا هم ندارند. کشاورزان شرایط بدی دارند، کود و بذر لازم برای کشت در اختیار ندارند و این موضوع در کشور به یک بحث جدی تبدیل شده است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس افزود: در شهرهایی مانند ملایر که دارای محصولات سبزه و کشمش هستند، پایین بودن قیمت این محصول بی‌انصافی است در صورتی که یک کیلو کشمش برابر است با 3 کیلو انگور بنابراین باید متولیان مدیریت لازم را در این زمینه انجام دهند.

انتهای پیام