شنبه 7 مهر 1403

انتقام قاطع از جنایات اسرائیل نه‌تنها حق ما، بلکه وظیفه ماست!

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
انتقام قاطع از جنایات اسرائیل نه‌تنها حق ما، بلکه وظیفه ماست!

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در نامه‌ای خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی نوشت: آیا حملات پی‌درپی اسرائیل به لبنان و دیگر مناطق خم به ابرویتان نمی‌آورد؟ آیا شهادت مجاهد مقاومت شمشیر ما را از نیام بیرون نمی‌آورد؟ هرگونه سکوت نسبت به این نزاع حق و باطل، نابخشودنی است! متن کامل این نامه به شرح زیر است: بسم‌الله الرحمن الرحیم با سلام و...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در نامه‌ای خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی نوشت: آیا حملات پی‌درپی اسرائیل به لبنان و دیگر مناطق خم به ابرویتان نمی‌آورد؟ آیا شهادت مجاهد مقاومت شمشیر ما را از نیام بیرون نمی‌آورد؟ هرگونه سکوت نسبت به این نزاع حق و باطل، نابخشودنی است!

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود بر ارواح طیبه شهدا، به‌ویژه شهید سید حسن نصرالله سید مقاومت، و همه آزادگان و مبارزان در فلسطین، لبنان، یمن و دیگر نقاط جهان که در راه دفاع از آرمان‌های اسلامی و انسانی خود در برابر ظلم و ستم ایستادگی می‌کنند.

جبهه مقاومت در خط مقدم مبارزه با ظلم جهانی قرار دارد و اراده ملت‌های آزاده، به‌ویژه مردم شریف فلسطین، برای مقاومت در برابر رژیم غاصب صهیونیستی روزبه‌روز مستحکم‌تر می‌شود.

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی،

درحالی‌که خون شهدای مقاومت، از غزه تا لبنان و یمن، زمین را رنگین کرده و فریاد مظلومان به آسمان رسیده، در خواب غفلت فرورفته‌اید! آیا صدای ناله کودکان بی‌گناه غزه را نمی‌شنوید؟ آیا تصاویر دلخراش جنایات رژیم صهیونیستی، وجدان‌هایتان را نمی‌آزارد؟ آیا حملات پی‌درپی اسرائیل به لبنان و دیگر مناطق خم به ابرویتان نمی‌آورد؟ آیا شهادت مجاهد مقاومت شمشیر ما را از نیام بیرون نمی‌آورد؟ هرگونه سکوت نسبت به این نزاع حق و باطل، نابخشودنی است!

کجاست آن فریادهای رسا و مواضع قاطع که لرزه بر اندام دشمنان بیندازد؟ این مسامحه‌کاری و بی‌تفاوتی، روحیه جبهه مقاومت را تضعیف کرده و دشمن صهیونیستی را جری‌تر می‌کند. به کدامین دلیل، باوجود تأکیدات مکرر، شاهد هیچ اقدام عملی قاطعانه‌ای در حمایت از جبهه مقاومت نیستیم؟ پاسخگویی شما در پیشگاه خداوند و ملت ایران چه خواهد بود؟

نگاه حکیمانه مقام معظم رهبری به موضوع انتقام، حمایت همه‌جانبه از مقاومت به هر وسیله‌ای و پاسخ‌گویی به جنایات دشمنان اسلام و انسانیت، باید چراغ راه شما باشد. "خون‌خواهی مهمان عزیزمان را وظیفه خود می‌دانیم." از شما نمایندگان ملت، به‌عنوان حافظان حقوق مردم، انتظار می‌رود صدای رسا و قاطع مردم ایران را در محکومیت تجاوزات وحشیانه صهیونیست‌ها به گوش جهانیان برسانید. عدم واکنش قاطع و مواضع همراه با مسامحه، موجب تضعیف جبهه مقاومت و خدشه‌دار شدن آرمان‌های جبهه مقاومت خواهد شد.

خطوط قرمزمان کجا رفته است؟! اظهارات رئیس‌جمهور در نشست‌های اخیر نشان از جهالت ایشان به وضعیت منطقه یا خیانت اطرافیان و مشاوران ایشان دارد! سخن‌گفتن از کنارگذاشتن توان دفاعی، در مقابل دشمن خونخوار، جز تسلیم و ذلت چیزی نیست! اظهارات رئیس‌جمهور نشان‌دهنده موضع انفعالی و خطرناکی است. مطرح‌کردن ایده کنارگذاشتن توان دفاعی ایران، نه‌تنها با منافع ملی ما در تضاد است، بلکه حق مسلم ما در دفاع از خود و ملت‌های مظلوم را نیز نقض می‌کند. این حرف‌های غیرقابل‌قبول، خنجری است بر پیکر مقاومت و ملت ایران! والله؛ دلیل شهادت سید مقاومت همین اظهاراتی بود که قلاده این سگ هار را پاره کرد.

در دوره کوتاه اما عزتمندانه شهید رئیسی و سکان‌دار وزارت امور خارجه شهید امیر عبداللهیان، شاهد اتخاذ سیاست خارجی مستحکم و حمایت قاطع از جبهه مقاومت بودیم که توانستیم از خاک ایران، اسرائیل را هدف حمله قرار دهیم.

اما متأسفانه، سکوت و انفعال وزارت امور خارجه فعلی و دولت آقای پزشکیان، موجب تغییر معادلات به نفع صهیونیست‌ها شده و آنها را در ادامه جنایاتشان جسورتر کرده است. این انفعال نه‌تنها به ضرر امنیت ملی کشورمان است، بلکه جبهه مقاومت و آرمان‌های مقدس ما را نیز تضعیف می‌کند.

اسرائیل به اوج وحشیگری خود رسیده است. حملات بی‌رحمانه به غزه، لبنان و یمن، تجاوز نظامی آشکاری است که نباید بی‌پاسخ بماند. سکوت در برابر این جنایات، در نظر مردم و تاریخ، خیانتی بزرگ محسوب خواهد شد. حمله به ضاحیه و ترور سید حسن نصرالله، نشان‌دهنده افزایش جسارت رژیم سفاک و هار شدن اسرائیل به دلیل مسامحه‌کاری و عدم موضع‌گیری قاطع ماست.

سکوت و مسامحه ما در برابر این رژیم منحوس، موجب گستاخی و دشمنی‌های بیشتر آنها شده است. آیا زمان آن نرسیده که انتقام این جنایات را به‌عنوان یک اولویت اصلی در دستور کار قرار دهیم؟ مجلس باید با صدای قاطع خود، از انتقام و پاسخ‌گویی در برابر جنایات صهیونیست‌ها و حمایت از جبهه مقاومت سخن بگوید. ما پاسخ‌گوی خون شهدای والامقام، به‌ویژه شهید هنیه و سید عزیزمان، و میلیون‌ها مظلوم در سرتاسر خاورمیانه هستیم. دفاع از حقوق ملت و آرمان‌های مقدس، وظیفه شماست.

سکوت را بشکنید و فریاد ملت را به گوش جهانیان برسانید. انتقام قاطع از جنایات اسرائیل، نه‌تنها حق ما، بلکه وظیفه ماست!

والسلام علیکم.

رونوشت به: شورای عالی امنیت ملی فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی