شنبه 14 مهر 1403

اندرحواشی مذاکرات خسته‌کننده تراکتور با ساغلام / لطفا شفاف باشید!

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
اندرحواشی مذاکرات خسته‌کننده تراکتور با ساغلام / لطفا شفاف باشید!

مذاکرات باشگاه تراکتور با ارطغرل ساغلام هنوز حاصلی نداشته و این موضوعی موجب نگرانی هواداران این تیم شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، مذاکرات باشگاه تراکتور با ارطغرل ساغلام برای تمدید قرارداد این سرمربی ترکیه‌ای با وجود اعلام احتمال 99/99 درصدی برای توافق نهائی تاکنون به نتیجه نرسیده و با گذشت زمان نیز احتمال اینکه این مذاکرات به بن‌بست برسد و آن یک صدم درصد کار دست تراکتور بدهد بیشتر به نظر می‌رسد.

شاید کلیدی‌ترین عبارت از سوی مسئولان تراکتور درباره مذاکرات فی‌مابین صحبت‌های «علی خطیر» نائب رئیس هیات مدیره و مسئول نقل‌وانتقالات این باشگاه باشد که اعلام کرد از نظر آنان ساغلام سرمربی فصل آینده تراکتور است مگر اینکه اتفاق غیرمنتظره‌ای فراتر از آنچه که در مخیله او بگنجد، رخ بدهد.

این اظهارات مسئول نقل‌وانتقالات باشگاه تراکتور و قرار دادن راه گریز برای عدم توافق به خودی خود موضوع پایان همکاری را پررنگ‌تر جلوه می‌دهد یا به عبارتی دقیق‌تر جمله مورد استفاده او حاوی ساختار معکوس در جملات شرطی است که احتمال وقوع رخداد دوم را بالاتر از پیشامد اول بیان می‌کند.

اما همزمان با طولانی شدن پروسه مذاکرات تراکتور با ساغلام در روزهای گذشته اخبار و گمانه‌زنی‌های مختلفی درباره علت این اتفاق منتشر شده و گفته می‌شود که پیش‌نویس قرارداد با ساغلام پس از تصویب در هیات مدیره باشگاه تراکتور به این سرمربی ارسال شده اما فعلا او پاسخی ارائه نکرده است.

همچنین این شایعات نیز مطرح بوده که با توجه به مبلغ درخواستی ساغلام به میزان 800 هزار دلار که رقم هنگفتی محسوب می‌شود و حتی شایعه شده این مبلغ را دوباره افزایش داده است، مسئولان تراکتور معتقدند که می‌توانند با این پول مربی بزرگتری را استخدام کنند و به همین علت تمایلی برای ادامه همکاری با سرمربی ترکیه‌ای ندارند.

اما آنچه که در پیدا و پنهان این قضایا مبرهن به نظر می‌رسد لزوم شفاف‌سازی باشگاه تراکتور درباره روند مذاکرات است و انتظار می‌رود این باشگاه برای اثبات حسن نیت خود مبنی بر قصد و اراده جدی برای عقد قرارداد با ارطغرل ساغلام، در صورت به بن‌بست رسیدن مذاکرات، دلایل عدم به سرانجام رسیدن آن را به صورت شفاف و صریح منتشر کند.

با توجه به اینکه اکثریت دوست‌داران تراکتور خواهان تمدید قرارداد ارطغرل ساغلام هستند، این کار می‌تواند از تبعات و حواشی احتمالی پیشگیری کرده و جامعه هواداری را نیز از باب چرایی منتفی شدن ادامه حضور ساغلام در نیمکت این تیم اقناع نماید.

انتهای پیام /