یک‌شنبه 1 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: 9 نفر از کارگران یک کمپ ترک اعتیاد غیرمجاز که معتادی را هدف ضرب و جرح مرگبار قرار داد بودند، دستگیر شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مرودشت درباره جزئیات حادثه انفجار در این شهرستان گفت: انفجار در خوابگاه کارگران کوره آجرپزی رخ داده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

9 نفر از کارگران یک کمپ ترک اعتیاد غیرمجاز که معتادی را هدف ضرب و جرح مرگبار قرار داد بودند، دستگیر شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس اورژانس فارس گفت: انفجار کوره آجرپزی در اطراف مرودشت مصدومیت 10 نفر را به دنبال داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مرودشت درباره جزئیات حادثه انفجار در این شهرستان گفت: انفجار در خوابگاه کارگران کوره آجرپزی رخ داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس اورژانس فارس از انفجار در کوره آجرپزی در روستای کوشک مرودشت با 10 مصدوم خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس اورژانس فارس گفت: انفجار شدید در کوره آجرپزی یکی از روستاهای اطراف مرودشت موجب مصدومیت 10 نفر از کارگران تبعه افغانستان شد که حال برخی از آنها وخیم است.

وب‌گاه فرارو

«انفجار کوره آجرپزی ساعت 6:23 صبح امروز، 24 فروردین‌ماه در کوره آجرپزی یکی از روستا‌های اطراف مرودشت رخ داد که موجب مصدومیت 10 نفر از کارگران تبعه افغانستان شد. در این انفجار 6 نفر دچار سوختگی شدید شدند و یک نفر هم به دلیل موج انفجار دچار شکستگی در ناحیه سر شد.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

مجید فروغی فعال باسابقه عرصه رسانه‌ای هنر و روابط عمومی فرهنگی و هنری در 47 سالگی چشم از جهان فروبست. مجید فروغی فعال باسابقه عرصه رسانه‌ای هنر و روابط عمومی فرهنگی و هنری در 47 سالگی چشم از جهان فروبست. به گزارش عرشه آنلاین؛ رحیم فروغی برادر مجید فروغی با تأیید این خبر به خبرنگار مهر گفت: دیروز پنجشنبه 23 فروردین به همراه مجید به کوه رفتیم، هوای خیلی خوبی بود و صبح ساعت 6 از خانه راه...

خبرگزاری تسنیم

9 نفر از کارگران یک کمپ ترک اعتیاد غیرمجاز که معتادی را هدف ضرب و جرح مرگبار قرار داد بودند، دستگیر شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پسری جوان 3 سالدر یک درگیری با رفیقش به خاطر یک جفت کتانی او را به قتل رساند در دادگاه از خود دفاع کرد. پسری جوان 3 سالدر یک درگیری با رفیقش به خاطر یک جفت کتانی او را به قتل رساند در دادگاه از خود دفاع کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ 11 شهریور سال 1400 قتل پسر جوانی به ماموران قضایی اعلام شد و در بررسی‌های اولیه مشخص شد پسر 17 ساله در جریان درگیری با یکی از دوستانش با چاقو زخمی شده و پس...

وب‌گاه فرارو

مجید فروغی، متولد سال 1356 بود که در کنار فعالیت‌های پژوهشی و رسانه‌ای متعدد در عرصه فرهنگ و هنر، مدیریت روابط‌عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیریت روابط‌عمومی جشنواره‌های ملی و بین‌المللی عرصه فرهنگ و هنر و مدیریت روابط‌عمومی دفتر هنر‌های تجسمی را به عهده داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مجید فروغی فعال باسابقه عرصه رسانه‌ای هنر و در 47 سالگی چشم از جهان فروبست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجید فروغی فعال باسابقه عرصه رسانه‌ای هنر و روابط عمومی فرهنگی و هنری در 47 سالگی چشم از جهان فروبست.

وب‌گاه مشرق نیوز

تصادف رانندگی در جاده اصلاندوز مغان حوالی روستای قلی بیگلو آذربایجان شرقی سه کشته و سه مصدوم برجای گذاشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

مجید فروغی فعال باسابقه عرصه رسانه‌ای هنر و روابط عمومی فرهنگی و هنری روز پنجشنبه 23 فروردین و در 47 سالگی چشم از جهان فروبست.