یک‌شنبه 1 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه خبر آنلاین

مجید فروغی فعال باسابقه عرصه رسانه‌ای هنر و روابط عمومی فرهنگی و هنری روز پنجشنبه 23 فروردین و در 47 سالگی چشم از جهان فروبست.

وب‌گاه خبر آنلاین

پسر جوان که به خاطر یک جفت کتانی با رفیقش درگیر شده و او را به قتل رساند در دادگاه از خود دفاع کرد.

وب‌گاه فرارو

میزان تحمل کافئین در افراد متفاوت است، اما در سیستم بدن برای میزان کافئین محدودیتی وجود دارد. لرزش دستان و بالا رفتن ضربان قلب نشانه‌های رایجی‌اند که از وجود کافئین بیش از حد در بدن خبر می‌دهند. در شرایطی نادرتر، مصرف بیش از حد کافئین به وضعیتی به نام مسمومیت با کافئین یا سوءمصرف کافئین منجر می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زمین لرزه ای به قدرت 2.6 ریشتر یک منطقه در تهران را لرزاند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره حادثه تصادف اظهار داشت: عصر امروز در میدان بهمن، دشت آزادگان مقابل جایگاه پمپ بنزین سواری پژو از مسیر منحرف و با سطل زباله کنار خیابان و تابلو راهنمایی و رانندگی برخورد و موتورسیکلت برخورد کرده است. وی افزود: سپس این سواری پس از برخورد متوقف و البته خوشبختانه به جایگاه برخورد نکرد. وی بیان...

وب‌گاه عرشه آنلاین

بوشهر پیکر چوپان 45 ساله در ارتفاعات روستای شول و در پرتگاه صعب العبور معروف به دره کبوتری شهرستان گناوه بعد از 17 ساعت تلاش بی‌وقفه پیدا شد. بوشهر پیکر چوپان 45 ساله در ارتفاعات روستای شول و در پرتگاه صعب العبور معروف به دره کبوتری شهرستان گناوه بعد از 17 ساعت تلاش بی‌وقفه پیدا شد. به گزارش عرشه آنلاین، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گناوه گفت: روز چهارشنبه، 22 فروردین 1403 در ساعت 21...

وب‌گاه عصر ایران

صبح امروز پنجشنبه بیست و سوم فروردین‌ماه، کارکنان انتظامات بیمارستان امام خمینی (ره) از تماس تلفنی با قاضی محمدجواد شفیعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه پنجم دادسرای امورجنایی، مرگ مشکوک پسر نوجوانی را روی تخت اورژانس گزارش کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: دختر 5 ساله که به دلیل غرق شدگی دچار ایست قلبی شده بود به همت نیروهای امدادی اورژانس احیا شد. سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: دختر 5 ساله که به دلیل غرق شدگی دچار ایست قلبی شده بود به همت نیروهای امدادی اورژانس احیا شد. به گزارش عرشه آنلاین، عباس عابدی با اشاره به حادثه غرق شدگی در استان اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت 13 و 8 دقیقه به مرکز...

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان: این حادثه ساعت 13 و 8 دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وب‌گاه فرارو

تورج واعظی گفت: «هم‌اینک 100 دستیار تخصصی در 10 رشته تحصیلات تکمیلی دانشکده دندانپزشکی مشهد مشغول تحصیل هستند و این دانشکده هر سال 30 ورودی جدید در مقطع تحصیلات تکمیلی دارد و از این تعداد، نزدیک به 10 درصد از دانشجویان، غیرایرانی و از کشورهای عراق و افغانستان هستند.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصادف پژو و تریلی در شاهرود 3 کشته برجا گذاشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون تخصصی و تحصیلات تکمیلی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: نزدیک به 10 درصد از دانشجویان این دانشکده در مقطع تحصیلات تکمیلی (دستیار دندانپزشکی) غیر ایرانی و از کشورهای عراق و افغانستان هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک پسر 12ساله هنگام بازی با تفنگ ساچمه‌ای دچار حادثه شد و به کام مرگ فرو رفت.

خبرگزاری تسنیم

یک پسر 12ساله هنگام بازی با تفنگ ساچمه‌ای دچار حادثه شد و به کام مرگ فرو رفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

غلامرضا شفیق اظهار کرد: دستگاه های خدمات رسان استان همچون جمعیت هلال احمر، راهداری، پلیس راه، شهرداری و اورژانس خراسان شمالی برای امدادرسانی در حادثه های احتمالی در حالت آماده باش قرار دارند.