یک‌شنبه 1 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه عصر ایران

ساعت 14:25 امروز سه شنبه 28 فروردین ماه پنج مصدوم تصادف اتوبوس با پراید در جاده عزآباد رستاق توسط عوامل مرکز فوریت‌های پزشکی 115 به بخش اورژانس بیمارستان میبد منتقل شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این حادثه که در محور خواف به قاین به وقوع پیوست، خودروی سواری حامل سوخت قاچاق واژگون و دچار حریق شد. این حادثه که در محور خواف به قاین به وقوع پیوست، خودروی سواری حامل سوخت قاچاق واژگون و دچار حریق شد. به گزارش عرشه آنلاین، رییس پلیس راه خواف گفت: واژگونی و حریق یک دستگاه خودروی سواری سمند حامل سوخت قاچاق روز سه‌شنبه در این شهرستان خراسان رضوی یک کشته و یک مصدوم برجا گذاشت.

خبرگزاری تسنیم

«برای ایران» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود سلطانی ارج قصه آدم‌هایی است که در راه عزت ایران و تسهیل زندگی برای هم‌نوعشان می‌کوشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بابک محمودی اظهار داشت: از امروز، 28 فروردین تا ساعت 15 و 30 دقیقه، استان‌های بوشهر، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد تحت تاثیر سامانه بارشی قرار گرفتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرکز اطلاع‌رسانی فاتب طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: خبر در خصوص فوت به دلیل حجاب در ساختمانِ وزرا کذب و این ساختمان مرکز مبارزه با اراذل و اوباش و سارقین حرفه‌ای بوده و ارتباطی با سایرِ ماموریت‌های پلیس ندارد. یکی از اراذل و اوباشِ سطحِ یکِ تهران که دارای 9مورد سابقه بازداشت و سوابق متعدد نزاع و درگیری با مردم، چندین فقره آزار و اذیتِ نوامیس، عربده...

وب‌گاه عرشه آنلاین

پلیس درباره مرگ یک شرور حین انتقال به صحنه جرم توضیح داد توضیحات رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس درباره شایعه فوت دختر جوان در ساختمان وزرا به گفته رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس، مقر پلیس در وزرا از یکسال گذشته در راستای مبارزه با اراذل و اوباش و جرائم خشن فعالیت می‌کند

وب‌گاه خبر آنلاین

پلیس تهران به خبر مرگ یک زندانی واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

درپی شایعه فوت یک دختر در ساختمان وزرا، پلیس تهران بزرگ اطلاعیه صادر کرد و نوشت: «خبر در خصوص فوت به دلیل حجاب در ساختمانِ وزرا کذب و این ساختمان مرکز مبارزه با اراذل و اوباش و سارقین حرفه‌ای بوده و ارتباطی با سایرِ ماموریت‌های پلیس ندارد. یکی از اراذل و اوباشِ سطحِ یکِ تهران که دارای 9مورد سابقه بازداشت و سوابق متعدد نزاع و درگیری با مردم، چندین فقره آزار و اذیتِ نوامیس، عربده کشی...

وب‌گاه الف

مرکز اطلاع‌رسانی فاتب اعلام کرد: خبر در خصوص فوت به دلیل حجاب در ساختمانِ وزرا کذب و این ساختمان مرکز مبارزه با اراذل و اوباش و سارقین حرفه‌ای بوده و ارتباطی با سایرِ ماموریت‌های پلیس ندارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

به دنبال انتشار خبری مبنی بر مرگ زنی جوان در بازداشتگاه وزرا به دلیل حجاب، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت این موضوع را رد و اعلام کرد که بازداشتگاه وزرا به مرکزی برای مبارزه با اراذل و اوباش تبدیل شده و فرد فوت شده نیز یکی از اوباش معروف به «سعید بی‌ناموس» بوده است.

وب‌گاه فرارو

یکی از اراذل و اوباشِ سطحِ یکِ تهران که دارای 9مورد سابقه بازداشت و سوابق متعدد نزاع و درگیری با مردم، چندین فقره آزار و اذیتِ نوامیس، عربده کشی و شکستن شیشه خودرو‌ها و همچنین توزیع مواد مخدر بوده دستگیر گردید و در ایام نوروز به زندان منتقل می‌گردد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مرکز اطلاع رسانی فرمانده انتظامی تهران بزرگ مرگ یک دختر را در مرکز پلیس واقع در خیابان وزرا را تکذیب و اصل ماجرا را شرح داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرکز اطلاع رسانی فرمانده انتظامی تهران بزرگ مرگ یک دختر را در مرکز پلیس واقع در خیابان وزرا را تکذیب و اصل ماجرا را شرح داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پلیس تهران اعلام کرد: خبر فوت یک دختر به دلیل حجاب در ساختمانِ وزرا کذب است و این ساختمان مرکز مبارزه با اراذل و اوباش بوده و ارتباطی با سایرِ ماموریت‌های پلیس ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اطلاعیه مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران: خبر در خصوص فوت به دلیل حجاب در ساختمانِ وزرا کذب و این ساختمان مرکز مبارزه با اراذل و اوباش و سارقین حرفه‌ای بوده و ارتباطی با سایرِ ماموریت‌های پلیس ندارد. پلیس: فوت در ساختمان وزرا کذب است اطلاعیه مرکز اطلاع رسانی پلیس تهرانبه نقل از تسنیم:

خبرگزاری تسنیم

مرکز اطلاع رسانی فرمانده انتظامی تهران بزرگ مرگ یک دختر را در مرکز پلیس واقع در خیابان وزرا را تکذیب و اصل ماجرا را شرح داد.