یک‌شنبه 1 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس اورژانس کرمان خبر داد که همچنان یک کودک از مجروحان حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان در بیمارستان بستری است.

وب‌گاه فرارو

به گفته مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه مصرف قرص برنج توسط انسان در مدت سه تا چهار ساعت سیستم تنفسی و قلب را دچار اختلال می‌کند و فرد مرگی دردناک و سخت را تجربه خواهد کرد. طبق اعلام او، در 9 ماهه نخست سال گذشته 49 کرمانشاهی به واسطه مسمومیت با این قرص جان خود را از دست داده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از سقوط مرگبار یک کارگر به عمق 70 متری چاهی در جنوب تهران خبر داد.

وب‌گاه فرارو

سید جلال ملکی، درباره جزئیات این حادثه گفت: در ساعت 18:04 عصر روز گذشته، یک مورد حادثه سقوط در چاه به آدرس شهرک ولیعصر خیابان عمرانی به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد و درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه اعزام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری از حمله با سلاح سرد در یک مرکز خرید در سیدنی خبر دادند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان اتش نشانی تهران از فوت یک نفر بر اثر سقوط در چاه آب در شهرک ولیعصر تهران خبرداد.

وب‌گاه فرارو

معاون و مسئول امداد و نجات هلال‌احمر تربت حیدریه گفت: «24 فروردین توسط مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان یک مورد انحراف سواری پراید و سقوط در پل در کیلومتر 130محور مشهد تربت حیدریه به پایگاه امداد و نجات شهدای کامه اعلام شد.»

وب‌گاه فرارو

کشور در محاصره سه گروه ویروس است؛ سویه اخیر کرونا که زیرمجموعه اُمیکرون است، آنفلوآنزای «بی» و چندین نوع ویروس سرماخوردگی. این ویروس‌ها از اواسط زمستان سال گذشته آمار را صعودی کردند و حالا همچنان با مبتلا کردن جمعیت بزرگ‌تری، قربانی می‌گیرند. آن‌طورکه رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت می‌گوید، هم‌اکنون به‌صورت هفتگی 20 تا 25 مورد مرگ ناشی از ابتلا به کووید 19 ثبت می‌شود؛...

وب‌گاه عرشه آنلاین

شامگاه چهارشنبه 22 فروردین، دو مرد از خودرویی پیاده شده و مرد جوانی را به اورژانس بیمارستانی در غرب تهران بردند. در معاینات اولیه کادر درمان، مشخص شد مرد جوان جانش را از دست داده است شامگاه چهارشنبه 22 فروردین، دو مرد از خودرویی پیاده شده و مرد جوانی را به اورژانس بیمارستانی در غرب تهران بردند. در معاینات اولیه کادر درمان، مشخص شد مرد جوان جانش را از دست داده است با تأیید مرگ مرد جوان...

وب‌گاه خبر آنلاین

شامگاه چهارشنبه 22 فروردین، دو مرد از خودرویی پیاده شده و مرد جوانی را به اورژانس بیمارستانی در غرب تهران بردند. در معاینات اولیه کادر درمان، مشخص شد مرد جوان جانش را از دست داده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

به‌دنبال برملا شدن راز قتل پسر جوان بر اثر شکنجه‌های مرگبار در کمپ ترک اعتیاد غیر مجاز، راز اسارت مددجویانی که برای ترک به آنجا رفته بودند نیز برملا شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته متخصصان، میزان تحمل کافئین در افراد متفاوت است اما در سیستم بدن برای میزان کافئین محدودیتی وجود دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تراکتور در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال امروز (جمعه) با نتیجه سنگین 4 بر یک مغلوب ذوب آهن شد. بعد از اتمام بازی خبرهایی مبنی بر فوت هوادار تراکتور در فضای مجازی دست به دست می‌شد که اورژانس آذربایجان‌شرقی این خبر را تکذیب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در بازی تراکتور با ذوب آهن چند تن از تماشاگران تراکتور از شدت ناراحتی بدحال شدند که در این میان یکی از آنان به علت وخامت حالش توسط آمبولانس به بیمارستان انتقال پیدا کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تراکتور در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال امروز (جمعه) با نتیجه سنگین 4 بر یک مغلوب ذوب آهن شد. بعد از اتمام بازی خبر‌هایی مبنی بر فوت هوادار تراکتور در فضای مجازی دست به دست می‌شد که اورژانس آذربایجان‌شرقی این خبر را تکذیب کرد سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: خبر فوت هوادار تراکتور بعد از بازی با ذوب‌آهن کذب است. تراکتور در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال امروز (جمعه)...

وب‌گاه عصر ایران

تراکتور در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال امروز (جمعه) با نتیجه سنگین 4 بر یک مغلوب ذوب آهن شد. بعد از اتمام بازی خبرهایی مبنی بر فوت هوادار تراکتور در فضای مجازی دست به دست می‌شد که اورژانس آذربایجان‌شرقی این خبر را تکذیب کرد.