دوشنبه 2 مهر 1403

اولین واکنش ایران به حملات گسترده هوایی اسرائیل به لبنان

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
اولین واکنش ایران به حملات گسترده هوایی اسرائیل به لبنان

سخنگوی وزارت خارجه ایران حملات گسترده هوایی اسرائیل به مناطق مختلف مسکونی در لبنان را به شدت محکوم کرد.

«ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران حملات گسترده هوایی رژیم متجاوز صهیونیستی به مناطق مختلف مسکونی در جنوب لبنان و کشتار صدها نفر از مردم بی‌دفاع این کشور را به شدت محکوم کرد.

طبق آخرین آمار اعلامی وزارت بهداشت لبنان، حملات امروز صهیونیست‌ها به این کشور 182 شهید و بیش از 700 زخمی برجای گذاشته است.

خبر مرتبط بمباران مناطقی از لبنان توسط اسرائیل 500 شهید و زخمی برجای گذاشت

رکز عملیات اورژانس وابسته به وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد: حملات دشمن اسرائیلی به شهرک‌ها و روستاهای جنوب به شهادت 100 نفر و زخمی شدن 400 نفر منجرشده است.

سخنگوی دستگاه سیاست خارجی ضمن انتقاد شدید از سکوت و حتی همراهی آمریکا و برخی حامیان غربی رژیم صهیونیستی، نسبت به تداوم جنایات این رژیم علیه ملت فلسطین و تلاش برای گسترش دامنه جنگ به کل منطقه، نسبت به عواقب خطرناک ماجراجویی جدید صهیونیست‌ها هشدار داد.

کنعانی با جنون‌آمیز توصیف کردن این حملات خاطر نشان کرد، مماشات در برابر جنایات رژیم صهیونیستی در یک سال گذشته، این رژیم را نسبت به ادامه جنایات و تداوم سیاست نسل‌کشی جری کرده است.

خبر مرتبط تماس‌های مشکوک ارتش اسرائیل با با تلفن‌های همراه ساکنان لبنان

ارتش اسرائیل از طریق تماس با تلفن‌های همراه ساکنان جنوب لبنان، از آنها خواست خانه‌هایشان را ترک کرده و از شهر بیرون بروند.

کنعانی تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و توسعه دامنه این جنایات به لبنان را مصداق بارز تهدید جدی صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی دانست و خواستار اقدام فوری شورای امنیت سازمان ملل متحد برای توقف این جنایات شد.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

اولین واکنش ایران به حملات گسترده هوایی اسرائیل به لبنان 2
اولین واکنش ایران به حملات گسترده هوایی اسرائیل به لبنان 3