شنبه 14 مهر 1403

اگر دیروز نیازمند فشنگ بودیم امروز موشک فراصوت می سازیم

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
اگر دیروز نیازمند فشنگ بودیم امروز موشک فراصوت می سازیم

فرمانده گردان حضرت رسول (ص) گفت: دیروز ما در جنگ چشم انتظار حمایت کشورهای جهان برای تسلیحاتی بودیم ولی امروز یکی از ابرقدرت های تسلیحاتی و فناورانه در حوزه موشک های بالستیک هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، مراسم یادواره شهدای گردان حضرت رسول (ص) شهرستان لنده با حضور اعضای شورای اداری، فرماندهان نظامی و انتظامی، اقشار مختلف مردم، بسیجیان و رزمندگان دوران دفاع مقدس و فرماندهان گروهان های گردان حضرت رسول (ص) در دوران دفاع مقدس در مصلی بزرگ نمازجمعه شهرستان لنده برگزارشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده باگرامیداشت یاد وخاطره شهیدان گفت: رسالت ما پاسداری از خون سرخ شهیدان و ترویج فرهنگ و تفکر ایثار وشهادت در جامعه است. سرهنگ پاسدار روح اله ویسی گفت: آنچه باعث پایداری و پیروزی انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته شده است همین تفکر ناب ایثار وشهادت است. وی گفت: امروز پیاده نظام های دشمن با ترور زن و بچه مردم و ترور های کور فکر میکنند انقلاب ما با چنین اقدامات تروریستی خدشه دار خواهدشد ولی غافلند که همین خون ها انقلاب ما را بیمه خواهد کرد. ویسی گفت: دشمن با طراحی و اجرای توطئه های مختلف و اجرا سازی آن توسط پیاده نظام های خود به دنبال خدشه دار کردن امنیت و آرامش ملت هستند.

در ادامه نیز فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: ما هر چه داریم از شهدا است و این را بدانید که در جنگ ترکیبی که امروز دشمن برای زمین زدن انقلاب اسلامی به کار بسته است محکوم به شکست است چرا که در دفاع مقدس ما با بیش از 37کشور جهان و هزاران گروه های معاند در جنگ بودیم و در کنار آن محاصره اقتصادی و تحریم بودیم.

سردار واهبی زاده گفت: دیروز ما در جنگ چشم انتظار حمایت کشورهای جهان برای تسلیحاتی بودیم ولی امروز یکی از ابرقدرت های تسلیحاتی و فناورانه در حوزه موشک های بالستیک هستیم. وی گفت: وقتی در دفاع مقدس محتاج یک جعبه فشنگ کلاشینکف بودیم ولی امروز به برکت خون شهیدان مسیری را طی کردیم که در تمام مراحل پیشرفت در این سالها به اوج رسیدیم. فرمانده گردان حضرت رسول (ص) گفت: شهیدان و رزمندگان ما با نثارخون خویش و مجاهدت های این سالها این انقلاب را بیمه کردند و در طی این سال ها به خودکفایی رسیده ایم. واهبی زاده گفت: اگر درمقابل استکبار جهانی و خائنین داخلی کوتاهی کنیم فردا قیامت باید پاسخگو باشیم. وی گفت: اگر امروز فارغ از هرگونه جهت گیری سیاسی و جناحی به مردم خدمت کردیم و در دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب ثابت قدم بودیم می توانیم بگوییم خادم واقعی انقلاب و سرباز رهبری هستیم. وی گفت: اگر خیانت کنیم خون پاک شهیدان گلوی ما را در دنیا و آخرت خواهند گرفت و این یادواره ها برای حفظ سیره و فرهنگ شهادت است.

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: تنهاکاری که امروز می توانیم برای شهدا انجام دهیم عمل به سیره و روش شهدا است و ترویج فرهنگ ایثار وشهادت درجامعه است. وی گفت: ما برای انسان های یادواره می گیریم که حتی پس از عالم مرگ نیز در کمک و مدد کردن مردم نیز در عالم خواب وبیداری کمک می کنند. واهبی زاده گفت: امروز باید همانندشهدا از ولی امرمسلمین و مقام معظم رهبری به درستی اطاعت کنیم و اگر امروز به وصایا و تاکیدات مقام معظم رهبری عمل می کردیم امروز شاهد این همه گرفتاری نداشتیم. وی تاکید کرد: امام خمینی (ره) در دفاع مقدس دستوردادند باید حصر آبادان شکسته شود شکسته شد، ولی وقتی مقام معظم رهبری رهبری نسبت به تهاجم فرهنگی هشدار دادند چه کاری صورت گرفت و باید همه ما در این سال ها به خصوص مسولان باید پاسخگوباشند چرا این توصیه مهم و راهبردی اجرایی نشده است.

واهبی زاده گفت: امروز دشمن در همین جنگ ترکیبی و رسانه ای که در سایه عدم توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری از سوی مسولان صورت گرفته است مشاهده می کنیم که افراد کم سن وسال درگیر توطئه های دشمنان در اغتشاشات شدند. وی گفت: وقتی هارون بعدالرشید در عملیات کربلای 8از اروند بازدید کرد گفت هیچ ارتشی و هیچ پرنده ای نمی تواند از اروند عبور کنند و وقتی این تابو شکسته شد و خبرنگاران از او سؤال کردند چطور این مهم شکسته شد گفت: این تنها به همت بچه های سپاه پاسداران صورت گرفت و این اتفاق در هیچ جای از دانشگاه های نظامی جهان آموزش داده نشده است ولی آنها با اعتقاد والتزام به امام خویش این عملیات را در تاریخ ماندگار کردند. واهبی زاده گفت: باید از خودمان سؤال کنیم که چقدر پای اطاعت از ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری ایستاده ایم بلید این مهم را دائما از خود سؤال کنیم. این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: کسانی که به دنبال قدرت، ثروت و شهرت هستند نمی توانند همانند شهدا از کیان و ناموس مردم در روزهای سخت سینه خود را آماج تیرهای سربی و داغ دشمن کنند تا ناموس این مملکت آسیب نبیند.

تصاویر تکمیلی درزیر آمده است:

انتهای پیام /

اگر دیروز نیازمند فشنگ بودیم امروز موشک فراصوت می سازیم 2
اگر دیروز نیازمند فشنگ بودیم امروز موشک فراصوت می سازیم 3
اگر دیروز نیازمند فشنگ بودیم امروز موشک فراصوت می سازیم 4
اگر دیروز نیازمند فشنگ بودیم امروز موشک فراصوت می سازیم 5
اگر دیروز نیازمند فشنگ بودیم امروز موشک فراصوت می سازیم 6
اگر دیروز نیازمند فشنگ بودیم امروز موشک فراصوت می سازیم 7
اگر دیروز نیازمند فشنگ بودیم امروز موشک فراصوت می سازیم 8
اگر دیروز نیازمند فشنگ بودیم امروز موشک فراصوت می سازیم 9
اگر دیروز نیازمند فشنگ بودیم امروز موشک فراصوت می سازیم 10
اگر دیروز نیازمند فشنگ بودیم امروز موشک فراصوت می سازیم 11