یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403
وب‌گاه مشرق نیوز

در اعتراض به تداوم اتهام زنی‌های بی اساس مقامات انگلیسی علیه ایران، کاردار موقت انگلیس به وزارت امور خارجه ایران احضار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه کیهان به بخشش معلم زن قائمشهری و برگشتن سریع او به کار خود اعتراض کرد.

خبرگزاری مهر

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، هم‌اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت روی عدد 71 یعنی بازه قابل قبول قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - علی یاسینی که طی چند سال گذشته، حسابی در بازار موسیقی گل کرده است، توانست با اجرای شب گذشته خود، یک قدرت‌نمایی خوب را با هواداران دوآتیشه‌اش به نمایش بگذارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کوروش زارعی به دلیل سکته مغزی به بیمارستان منتقل شد و در حال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان نمازی شهر شیراز بستری است.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و دبیر اجرایی پنجمین رویداد استارتاپی سلول‌های بنیادی و پزشکی باز ساختی گفت: پنجمین استارتاپ ویکند سلول‌های بنیادی و پزشکی باز ساختی از امروز سوم اسفند در زاهدان آغاز شد و تا پنجم اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ارسال پیامک در هر یک از اپراتور‌های تلفن همراه هزینه‌های متفاوتی دارد و با استفاده از سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری، از حداقل 8.9 تا حداکثر 29.4 تومان را شامل می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: 24 هزار روحانی در مدارس کشور در قالب طرح «امین» فعالیت می‌کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی جمعه در اردبیل استان‌های ساحلی دریای خزر و شنبه در شمال شرق کشور دما بین 6 تا 10درجه کاهش می‌یابد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر جهاد کشاورزی با تشریح دستاوردهای سفر رئیس جمهور به چین در حوزه کشاورزی، گفت: لبنیات و سیب ایرانی بزودی به چین صادر می شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس اسبق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی می‌گوید: در دولت قبل در تعامل با چین غفلت کردیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در اعتراض به تداوم اتهام زنی‌های بی پایه و اساس علیه جمهوری اسلامی ایران توسط انگلیس، خانم «ایزابل مارش» کاردار موقت سفارت انگلیس روز سه‌شنبه دوم اسفند ماه به وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران توسط رئیس اداره سوم غرب اروپا احضار شد. رئیس اداره سوم غرب اروپا در این ملاقات طرح ادعا‌های بی پایه و اساس را تداوم سیاست ایران هراسی خواند و خواستار توقف...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مربی تیم ملی شیرجه گفت: استعدادهای خوبی در این رشته داریم که وقتی به آنها توجه نشود، دلسرد شده و هدر می‌روند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

انتظارات تورمی عامل مهمی در رشد قیمت‌ها و به تبع آن رشد شاخص‌های بازار است. در وضعیت تورمی بسیاری از سرمایه گذاران به دنبال تبدیل پول به دارائی هستند و پس از رشد تقاضا در بازارهای ارز، سکه، دلار و مسکن حالا به نظر می‌رسد بازار سهام نیز با ورود سرمایه مواجه شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

بهنام علیرضازاده که 20 سال در تهران راننده تاکسی است با وسیله نقلیه خود که با صنایع دستی دست‌ساز تزئین شده است، سفری رنگارنگ را به مسافران ارائه می‌کند.