یک‌شنبه 15 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

تهران - - ایرنا - رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از تشکیل چهار هزار پرونده در حوزه مفاسد اقتصادی طی 9 ماهه امسال خبر داد و گفت: یکی از این پدیده‌های اقتصادی موضوع زمین‌خواری است که بیشترین پرونده‌ها مربوط به استان هرمزگان و چهارمحال بختیاری است.

تهران - ایرنا - گزارش کمیسیون انرژی در مورد بی‌توجهی دولت قبل طی سال های 1392 تا 1400 به توسعه ظرفیت نیروگاهی صنعت برق کشور به قوه قضاییه ارسال شد.

تهران - ایرنا - مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس کشور گفت: در حال حاضر 51 نفر از مصدومان حادثه تروریستی کرمان در بخش‌های ویژه و عادی بستری هستند و تمامی اقدامات درمانی آنها در بیمارستان‌های کرمان انجام می‌شود و نیازی به اعزام به شهرهای دیگر ندارند.

تهران - ایرنا - پیوند ازدواج نخستین گام برای تشکیل خانواده است، خانواده ای که پس از ایجاد به عنوان هسته اصلی یک نهاد می تواند به سمت گسترده تر شدن و ایجاد هسته ای قوی از پیوندهای عاطفی و عقلانی حرکت کند؛ در سال های اخیر هراس از فرزندآوری به دلایل مختلف هسته اصلی را به عنوان یک هسته کوچک حفظ کرده و از گسترده شدن آن پیشگیری کرده است.

تهران - ایرنا - شهید مریم سلطانی‌نژاد یکی از 24 دانش‌آموز شهید در حادثه تروریستی کرمان است که از 7 سالگی حامی 2 نفر از فرزندان یتیم کمیته امداد بود.

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، از هزینه کرد 50 میلیارد تومانی این سازمان در حوزه فیزیوتراپی و توانبخشی از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

تهران - ایرنا - رئیس پلیس پیشگیری فراجا از کشف سه کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه در گمرک مرزی بازرگان خبر داد.

تهران - ایرنا - یک دانش‌آموز در جامعه ایرانی، از سال سوم ابتدایی که مطالعات اجتماعی را در برنامه درسی خود دارد و برای جامعه‌پذیری و هویت‌یابی آماده می‌شود تا پایان سال ششم ابتدایی، به تدریج از متون مطالعات اجتماعی می‌آموزد در جامعه‌ای زندگی می‌کند که در آن ارزش‌های دینی بسیار پررنگ‌تر از سایر مسائل زندگی است.

تهران - ایرنا - دبیر کمیته عالی ارزش مالکانه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: ابتدا پارامترهای ورودی شامل واریزی عضو، واریزی دولت و سود ناشی از عملکرد صندوق در نظر گرفته شده و سپس بر اساس شاخص تورم بانک مرکزی از سال 1374 به بعد، تعداد سهم هر عضو محاسبه شده است.

تهران - ایرنا - پخش ویژه «کرمان_تسلیت» در سرویس «تماشا» اپلیکیشن شاد، به ارائه تصاویر و ویدئوهای مدارس سراسر کشور در ابراز همدردی با خانواده‌های شهدا و برگزاری مراسم مختلف اختصاص یافت.

تهران - ایرنا - رئیس باشگاه دانش‌پژوهان جوان از انجام رایزنی و گذراندن مراحل کسب مجوز برای برگزاری المپیاد دانش‌آموزی هوش مصنوعی خبر داد و گفت: درصورت کسب مجوزهای لازم سال آینده این المپیاد برگزار خواهد شد.

تهران - ایرنا - دبیر کل سازمان اینترپل جهانی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را بی‌رحمانه توصیف کرد و گفت: پلیس اینترپل برای همکاری با جمهوری اسلامی اعلام آمادگی می‌کند.

تهران - ایرنا - معاون برنامه‌ریزی و بودجه کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: 100 ایده و طرح نوآورانه به دبیرخانه «نخستین رویداد توسعه فناوری‌های نوین احسان و نیکوکاری» به منظور تبادل نظر و داوری ایده‌ها ارسال شده است.

تهران - ایرنا - فرمانده مرزبانی انتظامی از دستگیری محکوم متواری پرونده مفاسد اقتصادی با هوشیاری مرزبانان در مرزهای استان آذربایجان غربی خبر داد.

تهران - ایرنا - دادگستری کل استان تهران در خصوص فروش دخانیات توسط برخی از فروشگاه‌های آنلاین و پلتفرم‌های اینترنتی به اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی تذکر داد.

تهران - ایرنا - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: 520 ملک در معرفی اولیه برای مولدسازی ثبت شد که پس از بررسی به 134 ملک رسید و اکنون در کمیته تخصصی مولدسازی 21 ملک تأیید شد و 18 ملک رأی هیات عالی مولدسازی را دریافت کرد.