دوشنبه 16 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس جمعیت هلال احمر با اشاره به ممانعت رژیم غاصب اسرائیل برای رساندن کمک های بین المللی به مردم مظلوم غزه گفت: این کمک ها در انبارها در حال نابودی است.

تهران - ایرنا - بسته اخبار اجتماعی ایرنا در شانزدهمین روز از اسفند به طرح پلیس فتا علیه کپی‌کنندگان کارت‌های بانکی، تدوین سند تحول بنیادین آخرین خدمت شورای عالی آموزش و پرورش، توقیف محموله نفتی 50 میلیون دلاری آمریکا، توافق ایران و تاجیکستان برای تولید داروهای مشترک، امدادرسانی در سیستان و بلوچستان و افتتاح طرح‌های درمانی خوزستان پرداخته است.

تهران - ایرنا - رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: خاطره نگاری فرصتی برای گردآوری داده‌های دسته اول است که می‌تواند منشاء تصمیمات صحیح برای کارگزاران باشد.

آبادان - ایرنا - رییس جمعیت هلال احمر گفت: تاکنون 10 هزار تن مواد غذایی، دارو و زیستی از طرف مردم ایران برای کمک به مردم و آوارگان فلسطینی به نوار غزه ارسال شده است.

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اکنون میزان درآمد اختصاصی این وزارتخانه در حوزه‌های مختلف تا 30 درصد رشد داشته و به واسطه این موضوع خدمات به مردم با سرعت بیشتری ارائه می‌شود.

تهران - ایرنا - همزمان با فرارسیدن 15 اسفند روز درختکاری، همایش برای نجات زاگرس به میزبانی پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد.

تهران - ایرنا - دبیر جشنواره دانش‌آموزی مدرسه درباره حمایت از دانش‌آموزان برگزیده بخش عکس و گرافیک جشنواره مدرسه گفت: منتخبان جشنواره دانش‌آموزی مدرسه، عضو باشگاه برگزیدگان این جشنواره می‌شوند.

تهران - ایرنا - سازمان اورژانس کشور اعلام کرد: براساس جدیدترین آمارها در پاییز و زمستان سال جاری میزان مصدومان گاز مونوکسیدکربن در کشور 18 درصد کاهش را نشان می‌دهد اما در این مدت 6 هزار و 916 نفر براثر استنشاق این گاز مسموم شدند و 324 نفر نیز جان خود را از دست دادند.

تهران - ایرنا - قوه قضاییه اعلامکرد: دومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان یکی از مقامات قوه قضاییه و تعداد دیگری از متهمان در این پرونده صبح امروز چهارشنبه 16 اسفند در مجتمع قضایی ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی برگزار شد.

تهران - ایرنا - معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران گفت: حوادث و بحران‌ها سالانه حدود 70 تا 80 هزار میلیارد تومان خسارت به کشور وارد می‌کنند.

سمنان - ایرنا - معاون اول قوه قضاییه گفت: حمایت از تولید و فعالان اقتصادی و رفع مشکلات این حوزه در سند تحول و تعالی قوه قضاییه به صورت خاص دیده شد و از ابتدای سال 1403 اجرایی می‌شود.

تهران - ایرنا - معاون پزشکی و آزمایشگاهی سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: اکنون 30 آزمایشگاه سم‌شناسی قانونی در کشور فعال و در حال ارائه خدمت به مردم هستند که از این تعداد، 22 آزمایشگاه مجهز به دستگاه هموژنایزر (همگن ساز) داخلی است.

تهران - ایرنا - مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: 6 هزار و 704 مدرسه شامل 61 هزار و 451 کلاس جهت ارائه خدمات اسکان موقت فرهنگیان در نوروز 1403 آماده‌سازی شده است.

تهران - ایرنا - فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا از رفع تعرض از بیش از 8 هکتار از اراضی منابع طبیعی کشور در سال جاری خبر داد.

تهران - ایرنا - سازمان بازرسی کل کشور تا پایان سال بازدیده سرزده از همه انبارها خواهد داشت و انبارهای گمرک، بنادر و سازمان اموال تملیکی پایش می‌شود.

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران جزییات بیماری‌های نادر دارای بسته خدمتی تحت پوشش صندوق صعب‌العلاج را تشریح کرد.