شنبه 29 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

ایرنا - مراغه - نشست هم اندیشی علیار راستگو معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی با فعالان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی شهرستان مراغه عصر امروز چهارشنبه برگزار شد و تعدادی از فعالان به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند. عکس از سجاد عبدی

شیراز - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: می‌کوشیم سالن ورزشی بین‌المللی صدرا شیراز را تا پایان شهریورماه 99 به بهره برداری برسانیم.

تهران - ایرنا - رئیس هلال‌احمر شهرستان دماوند گفت: تمامی شهرهای اطراف پایتخت، در حوادث طبیعی معین تهران هستند، در حالیکه در صورت وقوع حادثه در دماوند از سوی شهرهای اطراف کمکی نخواهد شد زیرا معین شهر دماوند استان هرمزگان است.

همدان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: راه‌اندازی «شبکه شاد» توسط آموزش و پرورش بسیار موفق بود و بیانگر توانایی راه‌اندازی شبکه‌های مجازی داخلی است.

تهران - ایرنا - معاون عمرانی استاندار تهران گفت: دولت با رفع موانع و کمک به تولیدکنندگان در سال جهش تولید، مانع از بیکاری کارگران خواهد شد.

مشهد - ایرنا - رییس گروه امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: بیش از 260 آموزشگاه هنرهای تجسمی دارای پروانه در این استان فعال هستند که از این تعداد 119 آموزشگاه در مشهد مشغول فعالیت است.

شیراز - ایرنا - ارتفاعات پوشیده از درختچه و گیاهان خودرویشی در منطقه سیاخ دارنگون در جنوب شیراز عصر چهارشنبه 21 خرداد 99 دچار آتش سوزی شد.

ساری - ایرنا - نمایندگان مردم مازندران در مجلس یازدهم علی کریمی فیروزجایی را به عنوان رییس مجمع نمایندگان استان انتخاب کردند.

سنندج - ایرنا - معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: امسال بهره‌برداران این استان با استفاده از 2 هزار و 400 دستگاه کمباین محصول غلات خود را از مزارع برداشت می‌کنند.

اصفهان - ایرنا - 12 دستاورد فناورانه پیشگیری و مقابله با کرونا که توسط دانشگاهیان و شرکت‌های دانش بنیان وابسته به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تولید شده است، رونمایی شد.

ساری - ایرنا - مدیر هلدینگ کشاورزی و دامپروری بنیاد مستضعفان گفت: به دنبال این هستیم که مازندران را به قطب نخست دامپروری کشور تبدیل کنیم.

اردبیل - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: تدوین روش‌های مختلف آموزش برای شرایط خاص همچون شیوع کرونا در استان ضروری است

تهران - ایرنا - دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری، افزایش قدرت خرید را سیاست اصلی دولت دانست و گفت: کشور باید در شرایط تحریم به گونه‌ای اداره شود که هم چرخ اقتصاد و صنعت و هم چرخ زندگی کارگران بچرخد و جهش تولید محقق شود.

اردبیل - ایرنا - برنامه سرشماری پرندگان خشک زی حائز اهمیت ملی و بین‌المللی همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل آغاز شد.

نیویورک - ایرنا - وزیر خارجه آمریکا، بازرس اخراج شده وزارت خارجه آمریکا را یک «بازیگر بد» نامید که ماموریت‌های محوله را انجام نمی‌داده است.

تهران - ایرنا - مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: در ایام شیوع کرونا شاهد بودیم که مدافعان سلامت از جان خود گذشتند تا مردم در سلامت باشند که این اقدام نشان از این دارد که استفاده از تجربیات دفاع مقدس راهگشای مشکلات است.