پنج‌شنبه 3 خرداد 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری گفت: برگزاری یک مجلس عروسی در شهرستان اردل 32 نفر را به ویروس کرونا مبتلا کرد.

بغداد - ایرنا - پارلمان اقلیم کردستان عراق به سبب ابتلای شماری از کارمندان و نمایندگان به ویروس کرونا تعطیل شد.

یزد - ایرنا - رییس اداره حفاظت از محیط زیست ابرکوه گفت: با زایمان چهار راس کره گورخر ایرانی ماده در منطقه پنج انگشت سایت تکثیر و نگهداری این شهرستان، جمعیت این گونه در معرض انقراض به 13 راس در منطقه افزایش یافت.

تهران - ایرنا - تیم ارزیابی آموزشی ستاد کل نیروهای مسلح با حضور در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر، ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف این مرکز آموزشی، از نزدیک در جریان برنامه‌های آموزشی ویژه دانشجویان و اساتید قرار گرفتند.

قم - ایرنا - انجمن صنفی مسوولان بهداشت حرفه‌ای استان قم با انتشار نامه‌ای گلایه آمیز، از وزیر بهداشت درخواست کردند نسبت به تلاش‌ها و زحمات کارشناسان بهداشت حرفه‌ای و ایمنی کار کشور در کنترل و مبارزه با اپیدمی کرونا در محیط کار توجه و عنایت بیشتری داشته باشد.

تهران - ایرنا - مجسمه کریستف کلمب کاشف قاره آمریکا در ادامه اعتراض‌های سراسری در ایالات متحده به نژادپرستی، پایین کشیده شد و در پارکی در شهر ریچموند ایالت ویرجینیا به آب انداخته شد.

شهرکرد - ایرنا - رییس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: به‌دنبال شیوع ویروس کرونا، درآمد شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی این استان کاهش پیدا کرده است.

یزد - ایرنا - فرماندار مهریز گفت: لازمه توسعه پایدار در گرو داشتن محیط زیستی سالم و ایمن است و برای تحقق آن باید همه به خصوص مردم و تشکل‌ها به وظایف خود به خوبی عمل کنند.

یزد - ایرنا - رییس ستاد نمازجمعه مهریز از برگزاری این مراسم بعد از گذشت حدود چهار ماه خبر داد و گفت: با توجه به مصوبه ستاد مبارزه با کرونا مبنی بر برگزاری نماز جمعه در شهرهای دارای وضعیت سفید، این آیین با رعایت مقررات بهداشتی در شهرستان اقامه می‌شود.

مشهد - ایرنا - تفاهمنامه سرمایه‌گذاری برای اکتشاف ذخایر معدنی مس، تاسیس شرکت مس خراسان رضوی و احداث کارخانه کنستانتره مس، توسط مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و استاندار خراسان رضوی به امضا رسید.

قزوین - ایرنا - مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به جایگاه بانوان در آموزش و پرورش، گفت: نقش زنان در توسعه جامعه انکار ناپذیر است و باید حداکثر بهره برداری را از ظرفیت آنها داشت.

بجنورد - ایرنا - فرماندار فاروج خواستار ساخت خانه جوان در این شهرستان خراسان شمالی شد و گفت: 300 مترمربع زمین برای این منظور در سال 96 اختصاص یافته است.

یزد - ایرنا - برای نخستین بار در سال جهش تولید روز چهارشنبه تفاهم‌نامه راه‌اندازی پارک اقتصاد دیجیتال میان استانداری یزد و وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات امضا شد.

ایرنا - تبریز - درختان گوجه سبز در نواحی معتدل بهترین رشد را دارند و در آب و هوای ملایم به رنگ‌های ارغوانی، قرمز، نارنجی، زرد و سبز روشن در می‌آیند. آب و هوای سرد باعث ایجاد رنگ قهوه‌ای و ظاهر نامطلوب میوه گوجه سبز می‌شود و در طعم آن نیز تأثیرگذار است. این میوه به سرعت می‌رسد و مدت نگهداری آن در یخچال 4 روز است. گوجه سبز به صورت تازه و پخته در خورش‌ها مصرف می‌شود. در شهر سردرود بیش...

قم - ایرنا - عملیات اجرایی آزادراه سردار سلیمانی در محور قم - سلفچگان - راهجرد - اراک روز چهارشنبه با حضور وزیر راه و شهرسازی در قم آغاز شد.

یزد - ایرنا - همایش فصلی ائمه جمعه با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد روز چهارشنبه در مجتمع فرهنگی رفاهی خوشنویس شهرستان مهریز برگزار شد.