یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - مسئول ستاد استهلال استان مرکزی گفت: 14 گروه رصداهلال ماه شوال از عصر روز جمعه به نقاط مختلف این استان اعزام شده است.

ارومیه - ایرنا - دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با صدور اطلاعیه ای، از برگزاری نماز عید سعید فطر در مساجد استان با رعایت شرایط بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی خبر داد.

تهران - ایرنا - عضو تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر گفت: پیش از شیوع ویروس کرونا سهمیه المپیک 2020 توکیو را کسب کردیم و این موجب شد تا استرس از تیم دور شود.

زاهدان - ایرنا - مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: برداشت انگور یاقوتی به عنوان زودرس‌ترین انگور کشور از باغات این استان آغاز و وارد بازار شد.

مشهد - ایرنا - میانگین شاخص کیفیت هوای کلانشهر مشهد روز شنبه سوم خرداد ماه در وضعیت سالم قرار دارد.

سنندج - ایرنا - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان با اشاره به آغاز ثبت نام دانش آموزان پایه اول گفت: پیش بینی می‌شود بیش از 28 هزار و 500 دانش آموز برای این پایه تحصیلی در استان ثبت نام کنند.

بیرجند - ایرنا - نمایندگان مردم خراسان جنوبی در مجلس دهم و منتخبان مردم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به میزبانی استاندار گرد هم آمدند تا در آستانه گشایش مجلس یازدهم درباره موضوعات مختلف تبادل نظر کنند.

مهاباد - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی سردشت گفت: امسال 70 تن گل‌محمدی از گلستان‌های این شهرستان برداشت می‌شود.

سمنان - ایرنا - رییس پلیس راه استان سمنان گفت: امروز سوم خرداد به منظور کنترل ترافیک، تردد تریلی و کامیونت باری در محور سمنان - فیروزکوه ممنوع است.

آبادان - ایرنا - 30 جهیزیه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان و جمعی از مسوولان محلی شامگاه جمعه به نوعروسان شهرستان خرمشهر اهدا شد.

کرمان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمان با صدور پیامی به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اعلام کردند، حماسه سوم خرداد یادآور رشادت و غیرت دینی و ملی عزیزترین فرزندان این آب و خاک است که با امتثال امر امام امت (ره) مجاهدانه کوشیدند و آزادی خرمشهر قهرمان را به ارمغان آوردند.

مهاباد - ایرنا - فرمانده انتظامی بوکان گفت: 18 عامل ساخت و ساز غیرمجاز در محدوده و خارج محدوده این شهرستان توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند.

زنجان - ایرنا - مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: فرآیند حذف درج تاریخ اعتبار دفترچه‌های درمانی و جایگزینی آن با سامانه استحقاق درمان از ابتدای خرداد در این استان آغاز شده است.

مهاباد - ایرنا - طبیعت رنگارنگ و بکر مناطق کوهستانی بخش باروق (منطقه آجرلو) در شهرستان میاندوآب، توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب کرده و به سوی عظمت آفرینش الهی سوق می‌دهد. عکس: زین‌العابدین شیخی

گرگان - ایرنا - مدیرکل هواشناسی گلستان با اشاره به ورود سامانه جوی ناپایدار به استان گفت که شدت و تداوم ورزش باد خسارت به محصولات زراعی به ویژه کلزا را محتمل می سازد و در این شرایط لازم است که کشاورزان در برداشت محصول خود عجله کنند.

رشت - ایرنا - دروازه های گیلان پس از روزگار قرنطینه ای گشوده شد؛ اما متاسفانه، این بار گردشگران؛ صفا و شاعرانگی شالیزاران، کوچه باغ‌های باران خورده، هیزم داغ تنور، چشمه های جوشان و عطر خوش غذاهای با اصالت مادربزرگان خوش ذوق گیلانی را، در همراهی با هیولای کرونا میهمان می شوند.