یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پایگاه خبری آسیا پلاس تاجیکستان روز شنبه گزارش داد که تعدادی از کارگران چینی کارخانه معدنی و صنعتی تاجیک - چین علاوه بر اعتصاب، دست به شورش زدند، تا جایی که پلیس این کشور مجبور شد برای متفرق کردند آنها تیرهوایی شلیک کند.

ارومیه - ایرنا - مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی گفت: ارزیابی وسع در راستای دریافت بیمه اجباری و رایگان سلامت برای 131 هزار و 156 نفر در استان انجام شده است.

کرمان - ایرنا - مدیر روابط عمومی و فرهنگی تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان گفت: در سپاه کارهای جهادی، فرهنگی و آموزشی بسیار زیادی انجام می‌شود که با توانمندسازی بیشتر مسئولان روابط عمومی حوزه‌ها و با ایجادکارگاه‌های سواد رسانه‌ای، امیدواریم بتوانیم گام‌های موثری در مقابل خنثی سازی توطئه‌های جنگ نرم دشمنان علیه سپاه و نظام برداریم.

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: وضعیت کرونا در برخی شهرهای لرستان همچنان قرمز و در برخی به مرحله هشدار رسیده است.

زاهدان - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: بیش‌از هشت هزار تن گندم از مزارع کشاورزی این شهرستان تا کنون برداشت شده است.

بوشهر - ایرنا - سواحل و جزایر خلیج فارس در استان بوشهر به عنوان مهمترین زیستگاه و محل لانه گزینی و تخم‌گذاری لاک‌پشت‌های دریایی است که در دهه‌های اخیر ساخت و سازهای ساحلی به عنوان مهمترین عوامل تهدید کننده حیات این جانوران شناخته شده‌است.

سنندج - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: فتح و آزادی خرمشهر نماد مقاومت ملت است و در سایه مقاومت یکجانبه مردم در برابر هجمه رژیم بعثی به نتیجه رسید.

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: با همراهی و هم‌افزایی خیران و نیکوکاران از طریق 13 آشپزخانه اطعام مهدوی، از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون 70هزار پرس غذای گرم طبخ و در بین مددجویان و نیازمندان استان توزیع شده است.

قزوین - ایرنا - معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: معرفی 100 نفر از خبرنگاران قزوین به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات 40 میلیون ریالی بعد از عید فطر آغاز می‌شود.

تهران - ایرنا - رییس هیات مدیره انجمن فیلم کوتاه ایران معتقد است که سایت ایسفا، خبرگزاری فیلم کوتاه نیست، بلکه محل رویدادها و فعالیت‌های صنفی است.

کرمان - ایرنا - مسافرت در تعطیلات عید فطر درست در زمانی که انتقال ویروس کرونا در برخی استان‌ها بسیار گسترده و در مناطقی از کشور فروکش کرده، به مصابه اشتیاق به ابتلا و افتادن در گرداب شیوع این ویروس محسوب می‌شود.

تهران - ایرنا - معاون اول رییس‌جمهوری با بیان این که ملت مقاوم ایران در روز آزادی خرمشهر حیاتی دوباره گرفت، نوشت: با ایمان و وحدت و همبستگی هر ناممکنی ممکن می‌شود.

اراک - ایرنا - معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: 540 مورد بازرسی در ایام شیوع ویروس کرونا از مراکز تولیدی مواد آرایشی و بهداشتی و داروخانه‌های این استان انجام شد.

اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل گفت: روابط عمومی‌ها لازم است برای ایجاد امید در جامعه و اطلاع‌رسانی بهتر خدمات دولت تلاش کنند.

بندرعباس - ایرنا - افزایش شمار مبتلایان به کرونا، حمله ناموفق سایبری رژیم غاصب صهیونیستی به بندر شهید رجایی، تصادف مرگبار در غرب بندرعباس، تشییع پیکر شهید ناوچه کنارک، اعلام میزان زکات فطریه، آتش سوزی در معبد هندوها، افتتاح مدرسه مجازی و آغاز توزیع یک هزار بسته کمک معیشتی از جمله اخبار مهم هرمزگان در هفته گذشته است.

کرمانشاه - ایرنا - معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: 456.3 میلی‌متر باران در هشت ماه سپری شده از سال زراعی جاری در استان بارید که در مقایسه با سال زراعی قبل که حدود 775 میلی متر بود 41 درصد و نسبت به دوره بلندمدت نیز 2 درصد کاهش نشان می‌دهد.