یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - گزارش تصویری از ارسال یک هزاربسته کمک معیشتی به نیازمندان هرمزگان از سوی جمعیت هلال احمر استان.

سمنان - ایرنا - مسوولان، سازمان‌ها و نهادهای استان سمنان، با گرامیداشت روز جهانی قدس، در بیانیه‌های خود اعلام کردند: قدس نماد حیات اسلام، مقاومت، وحدت و هم‌صدایی آزادیخواهان راه حل نجات فلسطین است.

پکن - ایرنا - سخنگوی بخش وزارت خارجه چین در هنگ کنگ اظهارات "مایک پمپئو" وزیر خارجه آمریکا درباره این منطقه را تحریک آمیز توصیف کرد.

تهران - ایرنا - وزارت خارجه روسیه روز جمعه در واکنش به اقدام تشکیلات خودگردان فلسطین درباره پایان همکاری‌های امنیتی با آمریکا و اسرائیل تاکید کرد: اقدامات توسعه‌طلبانه اسرائیل باعث ایجاد موج جدیدی از خشونت‌ها در اراضی فلسطینی می‌شود.

سمنان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: روز قدس پیام‌آور وحدت مسلمانان جهان برای نابودی استکبار جهانی است.

اراک - ایرنا - رئیس اداره دارو و درمان اداره کل دامپزشکی استان مرکزی گفت: یک هزار و 750 کیلوگرم داروی تاریخ گذشته دامی در جریان بازرسی از داروخانه‌ها و شرکت‌های پخش داروهای دامپزشکی این استان کشف و معدوم سازی شد.

بندرعباس_ایرنا - رییس روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: گرفتن هر گونه رضایت‌نامه از والدین برای حضور دانش آموزان در مدارس برای رفع اشکال یا شرکت در امتحانات حضوری پایه های نهم و دوازدهم غیرقانونی است.‌

تهران - ایرنا - محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در توئیتی به مناسبت روز قدس، نوشت: روز قدس، روز احیای حق فلسطینی است و (رژیم) اشغالگر و شهرک‌سازی (صهیونیست‌ها) رو به زوال هستند.

تهران - ایرنا - با توجه به آغاز مجدد مسابقات لیگ مسابقات فوتبال از اواخر خرداد، باشگاه استقلال نگرانی خود را از شروع دوباره بازی‌ها اعلام کرد.

ساری - ایرنا - کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی مازندران به عنوان 2 نهاد خدمات‌رسان به اقشار آسیب‌پذیر آمادگی خود برای جمع‌آوری زکات فطره اعلام کرده و پایگاه‌های ویژه‌ای را برای این منظور تدارک دیده‌اند.

ساری - ایرنا - افزایش آمار بستری بیماران کرونایی در بابل در آستانه عید سعید فطر زنگ خطری جدی برای مسافران و گردشگرانی است که قصد سفر به این شهر کرونایی را دارند.

کرمانشاه - ایرنا - گاه انتظار برای رخداد یک معجزه و گاه وجود باورهای غلط، آنقدر رضایت برای اهدای‌عضو بیمار مبتلا به مرگ‌مغزی را به تاخیر می‌اندازد که در نهایت همه ارگان‌های سالم بدن برای جان‌بخشیدن به زیرخاک می‌رود، وجود چنین نگرش‌هایی ضربان اهدای عضو در کرمانشاه را کند کرده است.

بجنورد - ایرنا - تجار خراسان شمالی بزودی اقدام به برگزاری نشست‌های تجاری و بازاریابی به صورت ویدئوکنفرانس با تجار و بازرگانان کشورهای آلمان، ترکیه و آفریقای جنوبی می‌کنند.

زنجان - ایرنا - توزیع بیش از یک‌هزار و 300 سبد غذایی به ارزش سه میلیارد و 800 میلیون ریال در قالب طرح" همای رحمت" در بین خانواده‌های نیازمند آسیب دیده از کرونا توسط جمعیت هلال احمر استان زنجان آغاز شد.

تهران - ایرنا - کتاب داستان «شب به خرس» نوشته «عماد رضایی‌نیک»، روایتی از تغییر انسانی به دست می‌دهد که برای سهم خود از دوستی، پول و عشق به کلی تغییر می‌کند.

بندرعباس - ایرنا - توزیع یک هزار بسته کمک معیشتی ویژه قشرها آسیب دیده از بیماری کرونا به همت جمعیت هلال احمر هرمزگان در این استان آغاز شد.